Tot op de dag van vandaag heb ik Drafsight gratis gebruikt. Nadat ik een bericht had ontvangen met het verzoek om opnieuw te activeren, ging ik naar de site en downloadde ik de nieuwste V1R6-versie, waarbij ik de vorige overschreef. Het lijkt er zelfs op dat mijn OS X 10.6.8 de 2015-versie van Drafsight niet kan ondersteunen. Ik heb zoveel mogelijk het web afgezocht zonder de vorige versie V1R5 te vinden. Heeft iemand een manier om de versie te vinden die zou werken op mijn computer? Ik ben ronduit geïrriteerd door dit stomme verhaal. Bedankt.
DraftSight is professionele en open 2D CAD-software die is ontworpen voor alle gebruikers die hun DWG-bestanden willen maken, bewerken en weergeven.
U kunt aan DWG-bestanden werken, vervolgens uw werk delen en communiceren met leden van de 3DSwYm DraftSight-community. Het programma kan gratis worden gedownload en geactiveerd, of u nu een CAD-expert, student of docent bent.
Ik heb dat geprobeerd, in feite als ik het downloaden is het WEER de V1R6-versie die bij mij aankomt ... Ook ik geloofde het een paar seconden... Bug , het is ongelooflijk... Er is inderdaad een plaats waar de vorige versies bestaan...
Dank u de link naar "Commentcamarche" was bijna de juiste in de bètaversie (ik weet niet echt welke versie), het logo wordt weergegeven, maar nogmaals, dit verhaal van verlopen licentie en niet mogelijk om opnieuw te activeren... Ik blijf zoeken... Zo niet, weet iemand een gratis equivalent van Drafsight voor Mac?
Wat is de boodschap van de licentie? Normaal gesproken is het voldoende om opnieuw te activeren terwijl u verbonden bent met internet, firewall probleem? Ik heb tientallen keren opnieuw geactiveerd op veel werkstations en ik heb nog nooit een probleem gehad!
Ben ik dom... Plots herinnerde ik me dat ik een back-upschijf had, dus voor degenen die dat willen, kan ik deze naar je sturen via bestandsoverdracht. Bedankt, het is het zinnetje over het vragen aan andere Mac-gebruikers dat me wakker maakte... Laten we hopen dat het blijft duren!