Evaluatie van de versie MyCADtools

Hallo

Als gebruiker van Soliworks ben ik geïnteresseerd in de Axemble "MyCADtools" tools. Dus ik heb de installatiebestanden gedownload, maar bij het opstarten wordt het licentieactiveringsvenster geopend en krijg ik de melding dat ik "de evaluatiedeadline heb bereikt".

Dat is jammer, ik kan deze tools niet eens proberen. Ik wil erop wijzen dat mijn bedrijf geen klant is van Axemble en dat ik daarom geen toegang heb tot het myCADservices-abonnement.

Is het mogelijk om deze Solidworks-applicaties op een andere manier te testen?

Bedankt.

Sylvain.

Hallo

U kunt proberen de installatie ongedaan te maken en vervolgens opnieuw te installeren.

Anders denk ik dat we hier om een proefversie kunnen vragen:

http://www.axemble.com/store/fr/mycadservices.html

Hallo

Ik had hetzelfde probleem als jij, op dat moment werd mij geadviseerd om contact op te nemen met de wederverkoper van de software.

Maar uiteindelijk had ik alleen het aanbod en niet de mogelijkheid om de software te testen

Dus misschien geven ze je een demo om het te testen... Vertel me nog eens of je het had kunnen hebben:)

3 likes

OK bedankt

Ik heb ze een e-mail gestuurd (copy/paste van dit bericht).

Wat wilt u doen met hulpprogramma's?

Misschien kunnen we u een beetje informeren over het nut van deze hulpprogramma's?

Hallo

Ik heb je codes gestuurd via een privébericht

Philippe

1 like

Hallo

Goed ontvangen, dank u Philippe.

@ Flegendre: Ik ben geïnteresseerd in de PilotAssembly, cleanProject etc... + die over tekeningen.

Ik heb cleanProject al op 2 assemblages getest, maar het komt niet tot het einde...

Ik ga binnenkort geïnteresseerd zijn in PilotAssembly.

Bedankt.