SolidWorks Viewer voor 32-bits pc

Hallo

Op basis van wat onderzoek is Edrawing 2015 de nieuwste versie die 32-bits pc's ondersteunt. Hoe zorg ik ervoor dat mijn collega met een 32-bits pc mijn bestanden opent wanneer ik upgrade naar SolidWorks 2016?

Hallo

Kunt u niet bij Edrawing 2015 blijven?

U slaat uw bestanden uit 2016 op in edrawing uitvoerbaar in 32bits

edrawings_32b.png
1 like

Hallo

U kunt de 3D PDF ook als vervanging gebruiken:

http://help.solidworks.com/2013/french/SolidWorks/sldworks/t_Exporting_3D_PDF_Files.htm

1 like

coin37coin: Edrawing 2015 kan SolidWorks 2016-bestanden lezen? Omdat de versie van 2014 de bestanden van 2015 niet leest...

Bart: Kan het in 2016 weer? Omdat ik in 2015 alleen een 64-bits uitvoerbaar bestand kan genereren

.PL: Je kunt niet meten op een 3D PDF, het is om het bestand ter plaatse bij de hand te hebben...

A priori kunnen we meten:

https://helpx.adobe.com/fr/acrobat/using/measuring-3d-objects-pdfs.html#measure_3d_objects

Daarna moet je het testen en het is waarschijnlijk minder praktisch dan Edrawings, maar het kan werken!

Hallo vriend uit het noorden! :)

SOLIDWORKS-producten ondersteunen niet langer 32-bits (inclusief e-tekeningen).

Microsoft heeft ook de neiging om 32bit steeds meer te elimineren (dit is normaal in een tijdperk waarin zelfs smartphones 64bit zijn).

Misschien is het mijn pragmatische kant, maar:

Zou het niet het makkelijkste zijn om gewoon het besturingssysteem van je collega te upgraden naar 64Bits? een Windows x64 Pro "kost" 129€ en is al vele jaren op elke pc geïnstalleerd (en ik denk dat je er goedkoper kunt vinden).

Hoe lang duurt het om te bedenken dat je dit bedrag bent kwijtgeraakt terwijl je worstelde vanwege je huidige probleem?...

Als verandering om andere redenen niet mogelijk is...

De functie om een bestand uit 2016 te openen in SOLIDWORKS 2015 zal inderdaad terug zijn in SP5 (release aangekondigd in minder dan 15 dagen). het is daarom een mogelijkheid om sinds SW2015 een eDrawings in 32bit te genereren. Het is een beetje verdraaid en het vertraagt alleen maar het onvermijdelijke! We gebruiken geen MS-DOS meer... :)

Het is ook mogelijk om 3D-pdf's te genereren vanuit SOLIDWORKS en het is mogelijk om op deze documenten te meten zoals gespecificeerd @.PL

De meetfunctionaliteit is beschikbaar in de tools door met de rechtermuisknop op de 3D te klikken (in een bijgewerkte versie van Adobe Acrobat Reader).

Voor gevallen waarin u deze 3D-bestanden online wilt delen, kunt u ook kijken naar myCADservices Premium, dat een tool voor het delen van 3D biedt, vergelijkbaar met eDrawings Pro in SAAS-modus (in de cloud). Deze tool is dus onafhankelijk van het besturingssysteem en is toegankelijk in vele browsers:  geen probleem voor 32bits of tablets en smartphones...

3 likes

Hallo en bedankt voor je antwoord, lieve buurman in het noorden! De gemakkelijkste manier is natuurlijk om je pc over te schakelen naar 64 bits, maar omdat het een beroep doet op de IT-afdeling, wat enkele dagen nodig heeft om te "reageren" en de computer bij te werken, waren we op zoek naar een andere manier, maar ik denk wat we uiteindelijk zullen doen.

Het probleem met de cloud is dat deze op sommige bouwplaatsen geen internettoegang heeft (we hadden hier gedacht aan een externe verbinding met een pc, maar zonder internet...)

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!!

1 like

En ik kom ook uit het noorden!! :p

Voor de e-tekeningen, ik zit nog onder 2014, had ik niet op de versie gelet... Sorry

1 like

Ik kom niet uit het noorden, maar ik heb een HP 64bit station te koop .... ;)