Configureerbare schroeven, hoe u hun coderingen kunt wijzigen

Hallo

Ik heb momenteel een solidworks-bestand van een configureerbare schroef (een enkel bestand dat meerdere schroefreferenties bevat, configureerbaar volgens de gewenste diameter en grootte).

Deze configuraties hebben referenties en een bepaalde codering die gisteren goed waren, maar vandaag, terwijl ik de codering wil wijzigen, kan ik het niet.

Ik opende het Excel-bestand dat alle configuraties bevat, maar na het wijzigen van de codering, als ik terugkom bij mijn schroef, vertelt solidworks me een reconstructiefout...

Kan iemand mij de procedure laten zien die ik moet volgen?

(Ik voeg het betreffende bestand toe: ik wil alleen "BM" vervangen door "FRT-M")

BM-00-screw_iso_4762.sldprt

Hallo

Als je het met codificatie hebt over gepersonaliseerde eigenschappen. In een deelfamilie moet de kolom de volgende naam hebben: $PROPRIETE@Property_Name

Vervolgens vul je in elke rij van deze kolom de waarde van deze eigenschap in.

Ik kan je kamer nu niet openen.

Hier is een voorbeeld van een schroef in SW2015.

vis_pouce_h.sldprt
1 like

Ja, dat is wat ik deed, ik heb mijn codering op deze hele kolom aangepast, maar als ik terugkom bij solidworks, krijg ik een foutmelding dat een functie niet opnieuw kan worden gebouwd...

Ik was in staat om de wijziging snel aan te brengen omdat je tafel goed gedaan is. ;-)

Is dat het?

BM-00-screw_iso_4762.sldprt

met SW14 had ik geen specifiek probleem.

Net als Remrem is de foto goed gedaan.

om de wijziging door te voeren: ConfigurationManager/tabellen/knop naar "onderdeelfamilie", "artikelfamilie bewerken", BM wijzigen in FRT-M in kolom 15.

Bedankt herinnering, behalve dat ik nog steeds in 2013 ben, ik kan je bestand niet openen. :/

Ik heb de wijzigingen in kolom 15 aangebracht, ik klik op opslaan, ik sluit de Excel en wanneer ik een configuratie selecteer, is er een herbouwfout...

Ik denk dat het de manier is waarop je het bestand bewerkt/opslaat dat wordt afgespeeld ("Ik klik op opslaan, ik sluit de Excel").