Schroeven "document al geopend"

Hallo

Als ik een schroef in mijn assemblage wil steken die al aanwezig is, zet hij dit raam op mij.

Als gevolg hiervan zal het niet naar deze schroef zoeken in mijn schroefbestand op onze server, maar in mijn lokale map als ik op "ja" klik. Als ik op "nee" klik, wordt de schroef niet ingestoken.

Als ik mijn assemblage opnieuw open en de schroef uit mijn lokale map is verwijderd, zal het niet zoeken naar de schroef op de server. Maar ik wil de schroeven alles op onze server beheren en niet een hit in een lokale map, een schot op de server ...

Wat moet ik doen om de schroef uit de servermap te halen?

En tweede probleem, ik heb ook een venster dat soms verschijnt als het de schroeven op de server niet kan vinden. Het is er echter, het pad is goed geïnformeerd... Ik begrijp het niet.

Wat te doen om ervoor te zorgen dat hij de schroef correct insteekt?

fichier_deja_ouvert.png

Hier is de schermafbeelding van de tweede fout.

Bedankt.

impossible_touver_fichier_blablabla.png

Voor het eerste bericht is het vrij eenvoudig.

Je hebt al een open schroef (het lokale bestand in jouw geval). Aangezien SW slechts één bestand per naam kan beheren, biedt het u de mogelijkheid om het bestand in te voegen dat al open is.

Om te vervangen, raad ik je aan om je schroef van de server te openen en daarna je montage te openen. SW zal u vragen  om uw lokale schroef van uw assemblage te vervangen door die van de server.

Dit wordt gedaan voor alle betreffende assemblages en vijlen (schroeven)

Wat gebeurt er als je op "zoekbestand" van je 2e bericht klikt?

Hallo

Als dit de enige oplossing is, zal het lang en vervelend zijn.

Voor de tweede vraag opent het de Windows-verkenner voor mij om het pad van de betreffende schroef te laten zien, maar het vraagt me de hele tijd opnieuw, wat er ook gebeurt.

SW kan niet overweg met paden: in feite slaat het het pad niet op een harde manier op.
Hij zoekt eerst in het geheugen, dan in de huidige map en mogelijk in een directory waarvan hij een spoor heeft bijgehouden.

Uw schroeven mogen dus alleen op de server staan en nooit lokaal.
Als hij eenmaal een pad heeft gekregen, gebruikt hij het in principe.
Wat ik bang ben, is dat het zal werken voor een sessie, misschien proberen te spelen met het zoekpad.

1 like

Een mogelijkheid is om uw lokale map te hernoemen zodat deze de lokale schroef niet meer vindt en wanneer deze u de vraag stelt bij het openen, wijst u deze de weg naar de server en de routering zal zichzelf doen.

1 like

@stefbeno

In de opties "zoekpad" kunt u aangeven waar u eerst moet zoeken naar componenten die niet kunnen worden gevonden

In combinatie met de reactie van Sbadenis zou het moeten werken

De naam moet echter wel identiek zijn.

Eenmaal gedaan, een reconstructie en een opname later, zou het u niets moeten vragen

1 like