Grabcad heeft er ook een paar, maar je moet op zoek naar degene die bij je past.
Anders heb je voor de scènes alle afbeeldingen in HDRI-formaat, er zijn er honderden op het net (wees voorzichtig, er zijn veel betaalde en lelijke, maar niet slechte)
Anders kunt u ze zelfs in SW en waarschijnlijk ook direct in Visualize voor uzelf maken.
@zozo, heb je een idee voor mijn laatste vraag? Is het een versie die superieur is aan de mijne of is er iets om te activeren dat ik niet heb gezien, of in het slechtste geval... en ik hoop van niet, een bug .... maar het zou me in Dassaut zeer verbazen ...; p
Om de waarheid te zeggen, ik weet het niet. Maar ik neig liever naar instellingen, want als een hogere versie in het algemeen wordt de functie niet aangeboden.
Precies, ik heb deze functie niet op de versie die ik tenminste heb in vergelijking met het scherm dat ik heb ... als ik het zo mag zeggen, ja ik ben vervelend in opsluiting ik heb dit alleen te doen ;p, weet je hoe je een uiterlijk kunt toevoegen in visualiseren Ik heb deze fout als ik er een wil toevoegen, bovendien heb ik de mogelijkheid om de texturen van het geopende project toe te voegen, maar ik zie niet hoe ik het moet toevoegen in de algemene bibliotheek met texturen, of ik moet de map in de visualisatiemap zetten, misschien ...
Goed om feedback te geven over de mod-optredens om te visualiseren. In feite vond ik een walkthrough op een forum, die werkt, maar niet alle texturen zijn compatibel ...
Ik heb de links hier geplaatst.
https://forum.solidworks.com/thread/222822
Samenvattend, je moet de textuur in solidworks gebruiken, controleren met photview of het goed wordt weergegeven (aan de andere kant is het niet configureerbaar) en de assemblage opnieuw openen in visualiseren ...
Het lxp-formaat lijkt niet direct in Visualize te kunnen worden geïmporteerd.
Wat de filters betreft, citeer ik:
"
Ontdek de voordelen van SOLIDWORKS Visualize Professional :
Maak indruk op uw klanten door interactieve virtual reality- en panorama-inhoud voor binnen te ontwikkelen
Maak meerdere kleurencombinaties of ontwerpvarianten en render ze vervolgens allemaal tegelijk om de uiteindelijke productieselectie te vergemakkelijken
Profiteer van een volledige reeks animaties en leg indrukwekkende camera-fly-overs, ongelooflijke kijkbrekende films, onderzoeken naar toegang tot zonne-energie, 360°-rotaties en meer vast.
Voeg extra effecten toe aan uw inhoud met behulp van aanpasbare camerafilters
Verhoog direct de productiviteit met de ingebouwde renderwachtrij
Sylk, dat is waar ik bang voor ben, bedankt voor je info.
Nou, ik kom terug op het onderwerp ... in feite liep ik te ver vooruit op de methode waar ik het in mijn vorige bericht over had...
Toen ik de PV360-weergave zag en verschillende texturen vergeleek, dacht ik dat het goed zou zijn... maar in feite niet... Moet er in Visualize een actie worden uitgevoerd om de verlichting te herstellen.
Ik voeg een snelle weergave van PV360 en die van visualiseren ...