Op sommige bestanden ben ik bijvoorbeeld bij versie 33, ik zeg tegen mezelf dat dit bestand goed is geëvolueerd:) Is er een macro of iets anders waarmee u alle versies van dit bestand kunt zien, zoals de chronologie in afbeeldingen? Voor de lol, maar ook om een grote verandering te kunnen richten zonder per se elke versie te hoeven openen. Idealiter een reeks beelden vanuit hetzelfde standpunt.
Ik antwoord toch (5 dagen zonder antwoord), maar dit type tool bestaat niet native. Afgezien van het doorlopen van een macro in Excel om elke versie van bestanden te krijgen, open deze dan en sla deze op als jpg die ik niet zie.
Ja, maar een beetje lang om te doen. U moet de PDM-API's gebruiken om elk bestand op te halen en vervolgens een exemplaar van SW openen (of een reeds geopende instantie gebruiken) en het bestand openen.
In dit geval moet je een goede basis in vba hebben om hierin te slagen en de acties goed te volgen, want het is onmogelijk om PDM (het verkrijgen van bestanden...) te manipuleren wanneer het bestand in SW wordt geopend.