Een suggestie! Maak slechts een halve bak met een diagonale snede (aangezien de andere helft symmetrisch is). Het enige wat u hoeft te doen is het verkregen volume met twee te vermenigvuldigen.
Vriendelijke groeten
PS: waarom heb je het bestand alleen-lezen gemaakt??? Het is heel gemakkelijk om het te kopiëren zoals het is als iemand je model wil hacken.
Uw probleem is relatief eenvoudig op te lossen, maar we zouden een pakket moeten maken en gaan, zodat we alle onderdelen hebben om gemakkelijker een paar schetsen te kunnen maken. Bij nader inzien, werkend in kwart volumes, duurt het niet lang daarna, het is voldoende om het volume uit de verticale frames te verwijderen.
Hier is in een paar klikken het idee om aan een kwart van het volume te werken.
Normaal gesproken met twee schetsen met voor de eerste een horizontale extrusie beginnend bij een vlak in het midden tot het einde van de container en een verticale verwijdering van materiaal dat overeenkomt met de verticale ribben om dit volume af te trekken en dat is het (nou ja, normaal ;-) ) )
Omdat het model in oppervlakte is, kan ik je het volume niet geven.
Het lijkt mij een goed idee om te beginnen met een extrusie en daarna verwijdering van materiaal. Ik zal proberen. Ik dacht dat er een eenvoudigere oplossing was.
PS: Ik wist niet dat mijn bestand alleen-lezen was. Het is een assemblagebestand dat ik in . SLDPRT zodat je het kunt openen.
Je moet beginnen met de ASM en een pack maken en gaan, allemaal in een ZIP-bestand. Vanaf daar is het gemakkelijk voor degenen die de ritssluiting hebben.
Er is nog een andere oplossing, maar met de gaten overal zijn deze niet gemakkelijk, vandaar de vraag naar @jmsavoyat(die ik overigens groet ;-) ) Sluit de gaten af zodat de slurry niet op onze schermen stroomt.