Hallo mensen
Hoe ik het volume van een hopper kan weten (zie bijgevoegd onderdeel) met behulp van Solidworks
Bedankt
hopper.sldprt
Hallo mensen
Hoe ik het volume van een hopper kan weten (zie bijgevoegd onderdeel) met behulp van Solidworks
Bedankt
Hier is de "regel" om een titel te plaatsen en vervolgens in het onderstaande vak de tekst van de vraag te plaatsen, te beginnen met Hallo, met vermelding van wat er is geprobeerd.
Het werk wordt niet voor je gedaan...
@stefbeno
Bedankt
Hallo
De eenvoudigste manier is om het volume te genereren dat de trechter vult (zonder het samen te voegen met de rest).
Om dit te doen, kunt u de oppervlaktefuncties gebruiken (oppervlak verschoven met 0 / plat oppervlak / naaien en een volume vormen).
Door alleen dit volume te selecteren, met de tool Evalueren/Massa-eigenschap, beschikt u over de informatie die u zoekt.
De trechter heeft geen dikte
het is slechts een oppervlak
Om een echt volume te kennen, moet je dus op zijn minst de dikte van het plaatwerk kennen
Welke van + is dit type onderdeel Dit wordt gedaan voor mijn onderdeel in meerdelig of assemblage
2-2 hoek
1 trechter
@+
Hallo
Je kunt een volume maken met behulp van je surface. Je bevindt je in de multiplayer-modus: Surface + Volume.
Vervolgens meet je je volume, dan zet je het uit om alleen met je oppervlak te blijven werken.
A+