Ik denk dat de vorige antwoorden behoorlijk relevant zijn, want inderdaad, we zouden de fabricage kunnen optimaliseren door bijvoorbeeld lasnaden te vervangen door buigen, maar om dit te doen, moet je een minimum aan functionaliteiten kennen die door dit frame moeten worden vervuld!
Precies zoals hierboven vermeld, zou in ieder geval een afbeelding van uw chassis welkom zijn als u opmerkingen wilt hebben, het zou veelzeggender zijn.
Voor degenen die vragen om een weergave van het chassis, de paal is gedupliceerd en er staat een jpg op de andere paal.
Wat betreft de vereenvoudiging van het chassis, ben ik het eens met wat eerder is geschreven: schets in een minimum aan onderdelen en diagonale versterkingen en dwarsbalken.
Ik heb het gevoel dat het een kartchassis is, toch?
Dank u allen voor uw antwoorden, inderdaad het bericht is gepost in tweevoud en de foto staat op de andere.
Het is inderdaad een chassis dat is ontworpen voor een kart, ontworpen om te "driften" (slippen)
Het moet daarom het gewicht van een volwassene (ongeveer 90 kg) dragen en bestand zijn tegen vervormingen als gevolg van slippen (het zal later worden gemotoriseerd).
Ik voeg een .step toe zodat je het beest beter kunt zien :-p.
Mijn zorg gaat vooral over de verbindingen tussen de buizen, ik zal je op de trede laten zien
Omdat ik helemaal geen groot kenner ben van gelaste mechanica, zijn alle opmerkingen, zelfs de meest banale, goed om te nemen.