Hallo, hallo
Ik zou graag uw feedback willen hebben over licentiebeheer in uw bedrijf. Tot nu toe beheerden we ze allemaal online en het was zeer perfect (heel eenvoudig voor personeelswisselingen + opvolging van parameterwijzigingen dat alles en dat...) Maar het lijkt erop dat ik tegen februari 2022 gedwongen zal zijn om de manier waarop ik beheer te veranderen...
Hallo Rpicard;
We gebruiken momenteel ook de 'Online'-versie voor onze 'Dassault'-licentiesets, om dezelfde redenen als u lijkt... Ik ben echter niet op de hoogte van deze deadline (februari 2022). Kunt u uw bronnen vermelden?
Vriendelijke groeten.
2 likes
Hallo @Maclane
Dit is een e-mail die ik heb ontvangen van Solidworks (solidworks@community.3ds.com) zie bijlage. Ter info: ik ben in Canada, dus ik weet niet of het het hele platform zou betreffen of hier, of dat het nep is. Ik ben nog bezig met mijn onderzoek.
dassault_systemes.pdf
1 like
Ik wist niet eens dat dat systeem bestond. Maar het is heel goed mogelijk dat Solidworks het zou verlaten als te weinig mensen het zouden gebruiken. Jammer, want het zag er best goed uit voor wie jongleert met een licentienummer en meerdere PC's (zie https://www.youtube.com/watch?v=VsYwis2kTHg)
1 like
@froussel Dit is onder andere een van de voordelen... Het stelt u ook in staat om te weten of sommige machines meer crashen dan andere, of gebruikers de Solidworks-instellingen wijzigen, om uw gebruikersvoorkeuren (pictogrammen, snelkoppelingen, enz.) op te slaan en om deze op elke machine te synchroniseren (ook wanneer u naar een klant reist)
1 like
pfff..... Solidworks spuugt allemaal uit.
- Eindelijk een relevante verbetering, en niet zo buggy, ten opzichte van een grote klantvraag. Behalve dat Solidworks, zoals gewoonlijk, weer eens vergat er correct en eenvoudig op te communiceren.
Dan zijn ze verrast dat maar weinig klanten deze functie gebruiken en in plaats van erover te communiceren, verwijderen ze deze, in weerwil van degenen die, zoals ik, het gebruiken en het meer dan aanzienlijke interesse vonden. ( De licentiemanager, de pc-statuscontroller gecombineerd met de mogelijkheid om de instellingen te synchroniseren of te exporteren .... Ik vond het best leuk.)
Jammer... Laten we teruggaan naar 2018 met onze "meerdere activeringen" en "Verdomme, ik ben vergeten mijn licentie op de andere pc uit te brengen/uit te geven."
.... Snuif! [HS] Gisteren NOVA uit Visiativ... En nu dat.... Het is een hecatomb. [HS/]
Vriendelijke groeten.
1 like