Als ik een dwarsdoorsnede van bepaalde samenstellingen wil maken, heb ik het voorbeeld van de doorsnede, maar als ik valideer, krijg ik een bericht "Het maken van een doorsnede op deze plaats zal ongeldige lichamen opleveren. Selecteer a.u.b. een andere sectiepositie". Hoezeer ik het plan ook uitstel, hij weigert.
Mijn assemblages hebben bijna alle RWZI onderdelen van Creo.
Als het een oppervlakte-RWZI is, moet u het misschien proberen met een solide RWZI. Misschien is het het wegsnijden van oppervlakken die hij niet zo leuk vindt.
Het is inderdaad een alternatief. Ik heb het direct in de originele assemblage gedaan, zonder kopie. Er is normaal gesproken niet veel risico.
Het stelt me ook in staat om de onderdelen te visualiseren die problemen veroorzaken, omdat SW waarschuwt dat hij van bepaalde onderdelen geen materiaal zal verwijderen. Zodra de "snede" is voltooid, lijken de problematische stukken heel.
Ik oefen wel de techniek van het schakelen. Maar in het aangegeven geval is het niet genoeg. Het probleem komt van onderdelen met fouten. Stuk dat in een wiebelig oppervlak gaat. En inderdaad, het is bijna altijd te wijten aan "nul dikte"
Het palliatieve is, zoals hierboven aangegeven, een verwijdering van materiaal in de montage, overal. En dan snijdt hij bijna alles, behalve de delen die problematisch zijn voor de snede. Ik kan ze dan spotten.