Als ik in een Solidworks-tekening een A-A-snede maak in een onderbroken aanzicht, volgt de "A met pijlen", maar niet de weergave van de sterke lijnextrimtés die op hun oorspronkelijke plaats blijven.
Bovendien, toen ik de schets van de sectie bewerkte, volgde deze de onderbreking goed.
Hoe kan ik voorkomen dat dit scherm eruitziet als een bug?
Weet u zeker dat u uw snede correct hebt ingeperkt? U kunt het als een schets maken in het standpunt van de MEP en het beperken ten opzichte van uw partij (bijv. middelpunt). Selecteer vervolgens uw streek en klik op het pictogram voor dwarsdoorsnede, de functie neemt automatisch uw schetsstreek als een snijmarkering.
Ik heb het gevonden. Ik ging naar opties/documenteigenschappen/weergaven/knip/lijnstijl
en ik koos voor de 1e van de 3 mogelijke opties (standaard met connector). Het is de 3e (standaard zonder connector) die het weergaveprobleem genereert.
Dank u voor uw antwoorden.
PS1: inderdaad de tutorial is echt goed
PS2: Ik probeerde de cut, dan de onderbreking, dan het omgekeerde, maar het veranderde niets.
Ah? Als ik je sloeg, was het niet opzettelijk, maar ik ben een beginner op Lynkoa, dus ik heb niet veel idee van wat niet cool is. Bovendien zag ik niet echt dat ik mezelf had geselecteerd in "beste antwoord".