Gedeeltelijk gestippelde weergave

Goedenavond

Ik wil graag een deel van een gestippelde weergave laten zien om te laten zien hoe het is gedaan achter...
Het is een vrij groot gebied, dus niet erg compatibel met een detailweergave
Is het mogelijk in SW? persoonlijk is het me niet gelukt

A+

Hubert

Hallo

Voldoet de lokale snit niet aan uw wensen?

Optie 2 "toon verborgen randen" op de delen waarvan je de details wilt laten zien.

Ik denk niet dat het mogelijk is om half en half te doen, een hack moet haalbaar zijn door twee bijgesneden weergaven op dezelfde plaats te maken en ze vervolgens uit te lijnen op de oorsprong ...

@+

3 likes

Goedenavond

Nee, een lokale snede, het zal niet werken, ik wil een deel van mijn weergave laten zien, maar niet per se een plaats die wordt gedefinieerd door een snede, eerder iets als "snijd de weergave bij", d.w.z. een schets in vrije vorm.

2 bijgesneden weergaven over elkaar heen Het is een idee, het is waar dat het een beetje een hack is, maar hey, het helpt.

Bedankt

A+

Hallo Hubert

Ik denk dat het in de Europarlementariër is dat je dat wilt doen!

Ik heb de bijgesneden weergaven getest, het werkt goed, het enige probleem is dat het onmogelijk is om een dimensie tussen deze twee weergaven te plaatsen.

Hallo:

Om te zien met mijn tutorial op het zicht van een andere positie:

http://tutoriel.solidworks.free.fr/crbst_139.html

U hoeft slechts 2 configuraties uit te voeren.

1 like

Goedenavond

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, ik zal het hebben over de 2 bijgesneden weergaven, zelfs als we elkaar niet kunnen beoordelen, in dit geval is het niet erg.

spoedig

Hubert