Weergaven van een tekening gewijzigd zonder tussenkomst van de gebruiker

Hallo

Toen de tekening van een plaatwerk werd geopend, veranderden de weergaven zonder enige tussenkomst van mijn kant.

Laat me het uitleggen, bijvoorbeeld de "linkse" weergave is veranderd in de "terug"  weergave.

Wanneer ik het "weergavepalet" open, als ik het bijwerk, worden de aanzichten weer normaal in het aanzichtpalet, maar niet in de tekening.

Zie hieronder de screenshots:

Afbeelding 1, tijdens het openen van het bestand (niet bijgewerkt, de weergaven zijn nog steeds correct)

afbeelding 2, na opening en bijgewerkt (de weergaven zijn slecht en offset)

Afbeelding 3, Weergave palet niet bijgewerkt

Afbeelding 4, Bekijk palet na het updaten

Heeft u een oplossing?

En als het een track kan zijn, werkt het weergavepalet niet meer (klikken opent het niet, alsof ik niets aan het doen was) wanneer ik het bestand in 3D open.

Solidworks-versie: Premium 2019 SP 2.0

img1234.jpg

Hallo

Misschien trap ik een deur open... maar als er geen wijziging van de 3D is geweest, kan alleen de configuratie van het document de "bewegingen" van weergaven verklaren.

Ik denk direct aan de overgang van Europa naar de VS in de eigenschappen van het vel, waardoor de projectierichting van de geprojecteerde weergaven wordt omgekeerd?

capture.png

Bedankt voor je hulp, maar dat is het niet, ik ben nog steeds in Europa...

Ik heb geprobeerd om "update standaard weergaven" in 3D, dit heeft geen invloed op mijn weergaven.

Ik heb net geprobeerd een nieuw standpunt in het EP-lid in te voegen: het is anders dan het vorige (het komt overeen met wat ik eigenlijk wil), zie PJ:

Ik denk dat ik goed ben in het hertekenen van al mijn configuraties...

bug_mep.jpg

Het is raar, het voelt als een herdefiniëring van het uitzicht in de kamer. Probeer de originele weergaven terug te plaatsen in de kamer (4e pictogram van links, menu aangeroepen door de standaard spatiebalk):

1 like

Ik heb het geprobeerd, ook geen verandering...

Toch vond ik een verschil tussen de twee "tekenaanzichten".

De weergave die "bugs" (en al degenen die hebben "afgeluisterd") heeft geen tabblad "Oriëntatie", dus het wordt geprojecteerd vanuit een andere weergave, zie in PJ (weergave die is gewijzigd aan de linkerkant, nieuwe weergave aan de rechterkant).

Ik weet niet wat dit betekent, misschien was er een slechte behandeling door de voormalige cartoonist en heeft hij de "ouder" -weergave verwijderd? Het verklaart niet de plotselinge verandering van oriëntatie, maar het zou verklaren waarom ik de weergaven niet meer handmatig kan wijzigen?

difference.jpg

Op een geprojecteerde weergave kunt u met de rechtermuisknop klikken of naar de bovenliggende weergave gaan. Dit maakt het al mogelijk om te weten of het nog bestaat.

1 like

De bovenliggende weergave bestaat niet meer (ik heb niet de optie als ik met de rechtermuisknop klik).

Dus, in tegenstelling tot mijn vorige antwoord, kun je proberen de weergave van het model (3e pictogram van de opname) opnieuw te definiëren zodat het overeenkomt.

1 like

Hetzelfde resultaat, het wijzigt mijn nieuw ingevoegde weergaven, maar niet degene die is veranderd en problemen veroorzaakt...