Hallo
Ik heb me geregistreerd voor een webcast op cadware, ik heb de bevestigingsmail ontvangen, maar ik weet niet hoe ik er toegang toe kan krijgen. Er is er momenteel een aan de gang.
Wie heeft het al gedaan?
Bedankt
Hallo
Ik heb me geregistreerd voor een webcast op cadware, ik heb de bevestigingsmail ontvangen, maar ik weet niet hoe ik er toegang toe kan krijgen. Er is er momenteel een aan de gang.
Wie heeft het al gedaan?
Bedankt
Hallo
Volgens de site:
Hoe kan ik me inschrijven?
Ga direct naar onze agenda en selecteer de presentatie(s) waarin je geïnteresseerd bent door de verschillende stappen te volgen. Zodra uw registratie is voltooid, ontvangt u per e-mail de internetlink om op de dag zelf verbinding te maken.
Dus ik denk dat als je de webcast-link niet hebt ontvangen, je de ondersteuning van de site moet benaderen of in je ongewenste e-mail moet kijken.
Ja, stel de vraag bijvoorbeeld aan Clementine. =)
Ze zal weten hoe ze je moet antwoorden.
Uh... waarom naar Clementine?
Het is cadware die organiseert en Clementine is CM Lynkoa of op zijn minst Axemble maar CAdware??
Sorry, maar het heeft niets met ons te maken... Deze vraag is ook niet geschikt voor het forum.
@L.vivien, bedankt voor het selecteren van je beste antwoord en het sluiten van deze vraag.
Fijne dag
ps: @bart en @jose-acessa ik ben CM alleen voor Lynkoa;)
De oplossing vond ik elders
Wat mij betreft Clementine, ik had de vraag verkeerd gelezen.
Fijne dag!