Visiativ CPQ webinar: ontdek de voordelen voor industriële bedrijven

Hoi allemaal

Ik ben verheugd u uit te nodigen om deel te nemen aan het volgende webinar over Visiativ CPQ, een complete productconfiguratieoplossing om met een paar klikken offertes te maken. :chart_with_upwards_trend:

Ontdek hoe deze oplossing veel voordelen kan opleveren voor industriële bedrijven: snelheid, kostenverlaging, klanttevredenheid en een beter concurrentievermogen :rocket:

Via dit webinar zal onze expert u in detail informeren:

• wat is CPQ
  • De grenzen van traditionele methoden in een industriële context
  • hoe CPQ integreert met uw informatiesysteem (ERP, PLM, enz.)
  • hoe CPQ de productiewaardeketen versterkt

Dit webinar is een gelegenheid om al uw vragen te stellen en het belang van een CPQ-oplossing in uw bedrijf beter te begrijpen!

Registreer u gratis om het webinar bij te wonen op 5 februari 2025 om 11:00 :point_right: uur Webinar: Hoe CPQ verkoopcycli in industriële bedrijven optimaliseert?
En als je niet beschikbaar bent, meld je dan toch aan voor het webinar om de replay te ontvangen!

Heb je voorafgaand aan het webinar nog vragen? Stel ze in een gesprek, onze expert zal u kunnen antwoorden! :speech_balloon:
Fijne dag :slight_smile:
Coralie

3 likes

Hallo Coralie,
Ik denk dat er een kleine bug op de links van deze pagina = >

@+.
AR.

Hallo @A_R
Ik geef je hier de link:

1 like

Het is opgelost :slight_smile:

1 like

Geweldig, maar hier zie ik het twee keer, misschien is het mijn zicht...!! :grin:
=>

@+.
AR.

:joy: Dat is het antwoord dat mijn bericht heeft opgewekt! Beter 2 keer dan één :wink:

1 like

Feitelijk...
Goed einde van de middag.
@+.
AR.