Worgroup PDM Probleem Overzicht Venster

Hallo, ik

heb een PDM 2014 geïnstalleerd op een Windows Server 2008 R2 server en alles werkt perfect! 
Wanneer ik het open met de Workougroup PDM-verkenner, kunt u archiveren, hernoemen, verwijderen, alles perfect doen!
Slechts één ding werkt niet meer: het "Preview Window" in PDM Explorer!

Wanneer ik met de rechtermuisknop op een object klik en op het "voorbeeldvenster" klik, is het venster leeg, grijs.
Ik had het probleem al, ik had een volledige reconstructie van de kluis gedaan en het probleem was opgelost, maar nu na verschillende verbouwingen werkt het nog steeds niet.

Heb je een idee?

Bedankt voor je hulp

Hallo

Hij heeft geprobeerd de installatie van Edrawings!

Zie de deïnstallatie en de hars.

Werkt de preview in SolidWorks Eplorer of SolidWorks (PDM Workgroup add-in)?

U kunt ook Edrawings, SolidWorks Explorer en SolidWorks updaten: wat zijn de versie (jaar) en SP?

Hallo

Dank u voor uw antwoord.

De preview werkt in solidworks Explorer (bijvoorbeeld als ik een onderdeel op mijn lokale schijf heb staan, OK).

Het werkt echter niet in PDM Workgroup. Ik neig meer naar een probleem op de PDM-server dan naar een Edrawing probleem. Ik kan het mis hebben..

Anders versieniveau:

Solidworks 2014 SP5.0 Editie Onderwijs

Solidworks  2014 SP5.0 Build 0077 Invoegtoepassing

Solidworks Werkgroep PDM 2014 SP5.0 Bouwen 0077

De versies zijn goed up-to-date.

U kunt proberen de naam van de volgende registersleutel te wijzigen:

HKEY_Current_User\Software\Solidworks\Solidworks 2009\PDMWorks Workgroup\PreviewDialog

in "PreviewDialog_OLD" bijvoorbeeld.

Bron: https://forum.solidworks.com/thread/27941

Maar ik blijf erbij dat het probleem misschien van Edrawings komt! Als er meerdere versies zijn, verwijder er dan enkele en repareer degene die overeenkomt met de versie van de SolidWorks-verkenner.

Als alternatief kunt u ook proberen SolidWorks Explorer bij te werken door deze te openen, vervolgens op de infoknop te klikken en de update uit te voeren.

Hallo

Ik heb geprobeerd de registersleutel op een clientwerkstation te wijzigen, niets helpt!

Daarnaast heb ik geprobeerd de verwijdering en herinstallatie van Edrawing, ik heb nog steeds hetzelfde probleem...

In Solidwork explorer werkt de preview prima om een object weer te geven dat op mijn lokale schijf staat, maar ook voor een object dat op de PDM staat!

Het zit echt in Solidwoks zelf, in de PDM Workgroup add-in dat de preview niet werkt en alleen voor objecten die op de PDM zijn opgeslagen. Dat is te gek!

Ik heb 20 client werkstations die gebruik maken van dezelfde PDM en de 20 had hetzelfde probleem op hetzelfde moment, het lijkt me raar dat de 20 had dezelfde bug

Kleine simpele vraag, zijn de stuurprogramma's van de grafische kaart up-to-date?

We kunnen hier controleren:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

En de verwijdering van Edrawings is volledig gedaan? Waren er niet twee versies tegelijkertijd?

En zit je op een dubbel scherm?

En waarom geen screenshot van het probleem? Dat ik deze beter begrijp

In feite is er geen oplossing, het is een bekend probleem van SolidWorks gerapporteerd onder het SPR-bugnummer 892443:

Beschrijving:De PDM-invoegtoepassing voor werkgroepen in SolidWorks zorgt ervoor dat het voorbeeldvenster van de Verkenner van Taakvenster zwart / leeg is.

Technische opmerkingen : Probleem gerepliceerd in Workgroup 2015 Sp3 en Workgroup 2015 Sp2.1 met behulp van Windows Server 2008r2 x64. Om het probleem te repliceren: 1. Start SolidWorks met de Workgroup add-in ingeschakeld 2. In het taakvenster > het tabblad Verkenner rmb op een bestand en kies 'Voorbeeldvenster', het bestand wordt zwart weergegeven. Screenshot in bestand met de naam 'PreviewWindow.png'. Opmerking Miniatuur is ok, maar Voorvertoning is zwart. OPMERKING: Wanneer de werkgroep-invoegtoepassing is uitgeschakeld, werkt 'Voorbeeldvenster' OK.

Momenteel geen oplossing ("Opgelost: geen"), u kunt zich abonneren door deze link te volgen (u moet ingelogd zijn op uw SolidWorks-account) om erachter te komen wanneer het zal worden opgelost:

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=GotoRecord&SWEService=SWGotoRecord&ViewName=SW+All+Defects+List+customerportal+-+Search&BusObject=Product+Defect&BusComp=Product+Defect&Id=1-3SEUAAV&SRN=

2 likes

hier is een screenshot van mijn probleem wanneer ik een object open dat is opgeslagen op de PDM

pdm.png

Hier is nog een schermafbeelding die laat zien dat het werkt wanneer ik een object open dat op mijn lokale schijf is opgeslagen:

local.png