Is er compatibiliteit tussen SW 2005 SP3-1 EDUCATION en WD 10?

Hoi allemaal

Ik ben een leraar technologie in een hogeschool en ik heb net geïnstalleerd SW EDUCATION 2005 SP3.1 op mijn laptop.

Deze oude versie is de enige die mijn hogeschool heeft en ik zou de software nog steeds willen gebruiken om workshops voor studenten te ontwikkelen.

Mijn laptop werkt met WD10. Is er een incompatibiliteit of kunnen we compatibiliteit in WD10 forceren?

Mijn probleem is dat het veld dat is gereserveerd voor de verschillende weergaven grijs is en dat ik de verschillende weergaven maar heel kort kan zien als ik de cursor over dit gebied beweeg.

In feite is mijn probleem een display probleem binnen SW.

Dank u voor uw hulp.

Hallo

U zou al moeten zien of uw grafische kaart compatibel is met Solidworks.

U kunt hier controleren: http://www.solidworks.fr/sw/support/SystemRequirements.html

Door in te loggen op je portaal.

Maar in ieder geval denk ik niet dat de 2005-versie onder W10 werkt.

Ik denk dat ik in ieder geval Sw 2014 denk

Te bevestigen met mijn vrienden^^.

1 like

Hallo

Ik denk dat je contact kunt opnemen met een SW-dealer. SW-licenties zijn gemakkelijk toegankelijk, denk ik.

2 likes

Windows 10 is compatibel vanaf SW2015 SP5...

3 likes

Windows 10 Alleen vanaf SW2015 SP5 (voorheen, risico op bugs)

Zie het artikel:

http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/solidworks-compatibilit-avec-windows-10

Zelfs Windows 8 en 8.1 gaan niet samen met SW2005.

Vanaf Windows 7 is het ok, SW2005 moet werken

4 likes

Hallo

Ik heb er alle vertrouwen in, WD10 compatibel met SolidWorks 2015 SP5.0 en nieuwer

Ik heb het op de harde manier geleerd !

1 like

Goedenavond allemaal en bedankt,

Inderdaad (alain. ERP) sinds de overgang naar Windows 8.x en 10  is SW compatibel in de versies van 2013, 2014 en 2015 (SW-bronnen).

Alle voorgaande versies die op Windows XP, 2000 en 7 draaiden, zijn geweest.

Ik ga nu terugvallen op Google Sketchup om de juiste bestanden (.extension) te genereren om met een Witbox 3D printer te werken.

Ik zal graven in de site als de aanpak met GS wordt aangepakt.