Is er een manier om breakouts tussen verschillende weergaven op een rij te zetten?

Hallo

Is het in SW mogelijk om onderbrekingen automatisch uit te lijnen tussen de verschillende aanzichten van een tekening?

Bedankt

cassette_4d_1.jpg

Hallo

Ik denk dat de laatste paar regels van deze link je kunnen helpen:

http://help.solidworks.com/2012/French/solidworks/sldworks/HIDD_DVE_BREAK_VIEW.htm

Fijne dag

4 likes

Hallo

Klik met de rechtermuisknop op de weergave, eigenschap, vink het vinkje "Interrupts afstemmen met bovenliggend" aan (rechtsonder).

Daarna hoef je alleen maar een Ctrl Q te doen.

Fijne dag.

4 likes

Hallo

De enige manier die ik ken, is om de weergave alleen met de pauzes te doen en vervolgens de extra weergaven te installeren.

Aan de andere kant, als u de onderbreking in de ene weergave wijzigt, is dit niet het geval in de andere weergaven.

(Ik gebruik SolidWorks 2009 SP4.1)

Oh dat is geweldig!! Hartelijk dank. Geen afstemmingen meer op elkaar afstemmende aanzichten.

JA

Dus ik leerde hoe ik pauzes na aanpassing moest uitlijnen. Onberispelijk, dank je!

Nou, bedankt!  Ik had deze functie jarenlang volledig gemist. Ik was overal ribben aan het plaatsen...

Bedankt, het is met plezier.

Met dank aan christophe.

Hetzelfde geldt voor mij, ik heb mezelf altijd de vraag gesteld hoe ik het moet doen.

Super