Zijn er mensen op topsolid?

Hallo, ik ben net bij je gekomen en ik vraag me af of er mensen op Topdolid zijn? Ik kan niets vinden over deze software. en ik hoop dat ik niet de enige ben :'(

Goedenavond

Ik heb Topsolid anderhalf jaar gebruikt dus nee, je hoefde niet :)

Als je vragen hebt, aarzel dan niet.

2 likes

Hallo

Ik heb ook een tijdje Top Solid gebruikt.

Ik koos al snel voor Solidworks, wat mij intuïtiever leek.

Terecht of onterecht, ik weet niet ^^

1 like

Hallo

Je hebt een Topsolid gebruikersgroep  met blijkbaar minimaal 12 leden.

http://www.lynkoa.com/groupes/topsolid/utilisateurs-topsolid-avant-v7

1 like

Zie deze link

Zie: http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/que-pense-vous-topsolid-design-partie-conception

Het is waar dat op de FOFO vragen over Top Solid zeldzaam zijn..............

@+ ;-)

1 like

de V6 of de V7 omdat het twee totaal verschillende dingen zijn.

Van mijn kant ken ik de V6 goed en de V7 heb ik nooit gebruikt.

1 like

Precies, het zijn 2 totaal verschillende softwares!

De v6 is, eerlijk gezegd, niet geweldig (persoonlijk standpunt), maar de v7 zet een gigantische stap door een PDM te integreren en door de manier van ontwerpen volledig te herzien (zeer vergelijkbaar met SW van vleugelspelers..).

Hallo, heb je een specifieke vraag over TopSolid?
Hallo en bedankt voor al je antwoorden. In feite ben ik een nieuwe trainer in een CFAI, en we zijn bezig met het kopen van topsolid.je geregistreerd op deze site om praktische informatie uit te wisselen, maar toen ik de paar berichten voor Topsolid zag, vroeg ik me af of ik op de juiste plek was.
Hallo en bedankt voor al je antwoorden. In feite ben ik een nieuwe trainer in een CFAI, en we zijn bezig met het kopen van topsolid.je geregistreerd op deze site om praktische informatie uit te wisselen, maar toen ik de paar berichten voor Topsolid zag, vroeg ik me af of ik op de juiste plek was.

Hallo

Nee, je bent niet de enige, maar ik heb je vraag niet gezien, sorry.

Ik gebruik TopSolid al zo'n vijftien jaar, ik ben nog steeds bezig met V6 en ik weet niet veel van V7.

Tot uw beschikking voor uw V6 problemen.

Maar ik denk dat je de V7 hebt, gezien het feit dat je aanwinst recent is.

Fijne dag

Ook een gebruiker van TopSolid V7 en een beetje V6, er zijn hier niet veel gebruikers het is waar:(

Het officiële TopSolid forum is behoorlijk actief als je ook vragen hebt ;-)

Hallo

Op dit moment is de gebruiker van topsolid V6, topmoldV6.

Ik heb ook topcam aangeraakt.

Ik heb alles zelf geleerd. Als nieuwkomer in het bedrijf herformuleer ik het gebruik van deze software in het bedrijf en demonstreer ik functies aan medewerkers die het al enige tijd gebruiken.

Ik heb het een beetje over de Zeven gehad. Lijkt veel op nieuwe software van het type solidworks

Als iemand een vraag heeft, sta ik klaar om te helpen.

Tot ziens

Hallo

Ik gebruik Topsolid al tien jaar, eerst V6 en daarna V7. Ik kan u verzekeren dat deze software zeer efficiënt is. Zoveel als SW en bovendien is het ontworpen door de Fransen...  

De V7 is zeer stabiel, zelfs op zeer grote geparametriseerde assemblages.

Persoonlijk vind ik er alleen maar goede dingen van.

Ronald

1 like