Hallo aan jou.
Ik heb een probleem als ik inzoom met het middelste wiel van mijn muis. De zoom is gedaan, maar in het midden van het scherm.
Voordat u inzoomde, centreerde het zich op de muisaanwijzer... wat veel beter is.
Nu we toch bezig zijn, ik heb ook problemen met de instellingen van het wiel, omdat ik het beeld niet meer kan draaien als ik het middelste wiel naar links duw. Ik probeer alle mogelijke opties en ik kan het niet, terwijl het voorheen goed werkte.
Als iemand goede ideeën heeft over deze twee zorgen, dank u bij voorbaat.
Hallo Remi.
Bedankt voor deze tips. Het helpt inderdaad een beetje in mijn manier van functioneren, maar ik vind niet de manier waarop ik eerder werkte.
Als bewijs, als ik op mijn persoonlijke pc werk en als ik zoom, ga ik goed waar de muisaanwijzer naar wijst, tijdens het werk gaat het naar het midden van het scherm, niet hetzelfde.
Voor rotatie met de muiswielen werkt het niet met een draadloze muis, terwijl met een bedrade muis geen probleem.
Dus ok, het zijn de instellingen van de draadloze muis, maar er is hetzelfde voordat ik het kon doen, en nu is het meer gemiddeld, terwijl ik alle mogelijke instellingen heb gewijzigd ...
Als het eerder werkte en het reageert meer, betekent dit dat er een wijziging is geweest in de optie of software (inclusief stuurprogramma).
Je tweede deel van de vraag leidt me naar de update van het muisstuurprogramma, controleer in de Windows-opties of dit het geval is.
Voor het eerste deel van de vraag, heb je geen item geselecteerd?
3 likes
Hallo
Voor de opmerking "Ik heb een probleem als ik inzoom met het middelste wiel van mijn muis. De zoom is gedaan, maar in het midden van het scherm." controleert of de regel "Inzoomen rond het midden van het scherm" niet is aangevinkt in het menu "Beeld / Bewerken"
Voor het tweede deel van de vraag kan ik niet testen, mijn basismuis staat me dat niet toe. Zoals stefbeno al zei, mogelijke driverupdate... of slecht contact op het muiswiel, het is de moeite waard om te testen met een ander (probleem dat ik al had en dat alleen op SW verscheen).
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo D Roger.
Voor het eerste deel van je antwoord had je gelijk, de zoom gecentreerd op het midden van het scherm was actief! Oef, iets opgelost. Ik kende deze "optie" niet.. nogmaals GROTE DANK AAN U!
Wat betreft de muis, ik heb de driver-update gedaan, maar niets. Dus ik heb alle mogelijkheden van deze muis getest, en ik heb (eindelijk...) gevonden.
In feite moet je het wiel op de "middelste knop" zetten zodat het mogelijk is om te draaien ...
Pff alles ....
kortom we gaan niet langer, ik heb al genoeg geklaagd voor een paar dagen.
Nogmaals bedankt voor jullie morele steun aan jullie allemaal en nog meer aan Roger die de prijs wint voor dit raadsel!
1 like