SP5 uit 2013

Hallo

vraag in waarschuwing....

Ik heb de SP5 van 2013 geïnstalleerd en het heeft mijn SP4 uit 2013 volledig gecrasht.

Correlatie Ik heb de 2014 SP0 op de post.

Kunnen degenen die het hebben geïnstalleerd mij vertellen of ze problemen hebben ondervonden?

En voor degenen die dat nog niet hebben gedaan, wees voorzichtig!

Ik kan het je niet vertellen omdat ik solidworks 2014SP0 niet heb geïnstalleerd, dus zelfs als ik 2013SP5 installeer, zou ik niet in dezelfde configuratie zitten als jij.

Sorry.

Hallo SEPM. Gerald

Ik heb de 2013 SP5 en de 2014 SP0 op mijn werkstation en geen problemen met de bediening.

Wat bedoel je met "volledig planten"? Solidworks start niet?

Vriendelijke groeten.

Heb je de SP5 geïnstalleerd door de SP4 te updaten? Omdat ik niet begrijp hoe de SP4 kan crashen door te worden overgeschakeld naar SP5.

Dat gezegd hebbende, ik moet mijn positie veranderen naar SP5, dus ik kan een beetje wachten ...

Hallo

Als ik je vraag goed begrijp, heb je 2 SW2013-versies geïnstalleerd (SP4 en SP5)?

Waarom?

Als dit het geval is, is het echt niet aan te raden (registry database, solidworks data, drilling database etc...).

In een mum van tijd wordt het 2 hoofdversies getolereerd, bijv. SW2013 in productie en SW2014 om te testen, maar de gegevens te dupliceren voor het testen om uw bestanden niet te beschadigen.

Vriendelijke groeten

4 likes

Hallo @ allemaal,

Waarom meerdere realease van dezelfde versie installeren? Het is nogal een verrassende benadering. 

Waarom houden jullie versies van vóór 2014 aan?

Misschien is dat precies de reden waarom het bugt, nieuwe releases worden gemaakt om eerdere versies te vervangen en te corrigeren.

Cédric.

1 like

@SEPM

Hallo

de installatie van SP05 moet gebeuren in de vorm van een update van SP04.

Zoals jmsavoyat zegt, kun je twee verschillende versies op hetzelfde werkstation installeren (bijvoorbeeld 2013 en 2014), maar voor elke versie heb je een map "SolidWorks Data 2013" en een andere map "SolidWorks Data 2014".

Groetjes.

Hallo

Ik was niet duidelijk, ik wilde praten over een upgrade van SP4 naar SP5

Tijdens de installatie van SP5 was er een foutmelding.

Toen ik solidworks 2013 opnieuw opstartte, wilde het niet meer starten vanwege een beschadigd bestandsprobleem.

Door de softwareconfiguratie in te checken (verwijdering van het Windows-programma) zat ik nog steeds in SP4

Ik heb de installatie van de SP5 opnieuw opgestart en nog steeds hetzelfde probleem.

Ik moest opnieuw installeren vanaf de dvd om de ontbrekende bestanden te krijgen die niet zijn gedownload in de updates.

@Cedric

Waarom bewaar ik meerdere versies van solidworks=> Ik heb meerdere clients die verschillende versies hebben

op mijn post heb ik 2011, 2013 en 2014

toen heb ik gecontroleerd dat je niet kunt installeren op een werkstation 2 upgrades op verschillende plaatsen

@echaumet

Ik heb mijn mappen die gescheiden zijn, anders zou ik problemen met de gereedschapskist krijgen.

Als we SW laten doen wat we hebben:

SOLIDWORKS-GEGEVENS

Solidworks-gegevens (2)

Solidworks-gegevens (3)

Om je weg te vinden, is het waar dat de naam met het jaar C erg goed is

Werkt het nu?

Wat is precies je foutmelding?

Vriendelijke groeten.

@rmorel

Ja, het werkt, maar ik moest mijn bestanden opschonen.

Ik heb de foutmelding niet precies opgemerkt, maar het was een kwestie van een te recente bestandsversie.

Kortom, de SP5-upgrade wilde niet volledig worden gedaan en ten koste van solidworks niet meer gelanceerd.

Bij het updaten van SP4 vesr SP5 had ik SW 2014 SP0 al geïnstalleerd. Het leverde me geen problemen op, zonder enige specifieke manipulatie.

We delen echter onze bestandsmap voor boorondersteuning en toolbox. Alleen de map "SolidWorks Data" voor SW 2014 staat op mijn harde schijf.

Heeft u slechts één functie bij SW in uw bedrijf?

Vriendelijke groeten.

Ja, ik heb één functie (eenmanszaak, werknemer, baas, tekenaar, dienst na verkoop, secretaresse, veegmachine, enz...)

Ik heb net gekanteld dat de gereedschapskist normaal gesproken compatibel is met elke versie, als ik me niet vergis, zouden het maar stappen zijn. Aan de andere kant zijn er in Data een groot aantal parameters die verband houden met de versie.

Ik ga een klein puntje op het pad van de instellingen (geplaatst op een andere fysieke ssd-schijf) controleren die het onderhoud had gemaakt voor de tekeningen enz.