Ik kan het je niet vertellen omdat ik solidworks 2014SP0 niet heb geïnstalleerd, dus zelfs als ik 2013SP5 installeer, zou ik niet in dezelfde configuratie zitten als jij.
Als ik je vraag goed begrijp, heb je 2 SW2013-versies geïnstalleerd (SP4 en SP5)?
Waarom?
Als dit het geval is, is het echt niet aan te raden (registry database, solidworks data, drilling database etc...).
In een mum van tijd wordt het 2 hoofdversies getolereerd, bijv. SW2013 in productie en SW2014 om te testen, maar de gegevens te dupliceren voor het testen om uw bestanden niet te beschadigen.
de installatie van SP05 moet gebeuren in de vorm van een update van SP04.
Zoals jmsavoyat zegt, kun je twee verschillende versies op hetzelfde werkstation installeren (bijvoorbeeld 2013 en 2014), maar voor elke versie heb je een map "SolidWorks Data 2013" en een andere map "SolidWorks Data 2014".
Ja, ik heb één functie (eenmanszaak, werknemer, baas, tekenaar, dienst na verkoop, secretaresse, veegmachine, enz...)
Ik heb net gekanteld dat de gereedschapskist normaal gesproken compatibel is met elke versie, als ik me niet vergis, zouden het maar stappen zijn. Aan de andere kant zijn er in Data een groot aantal parameters die verband houden met de versie.
Ik ga een klein puntje op het pad van de instellingen (geplaatst op een andere fysieke ssd-schijf) controleren die het onderhoud had gemaakt voor de tekeningen enz.