Hallo Coralie,
Bedankt voor deze correctie =>Zie deze link 2023 begint in nieuws - #24 door AR
Het is perfect, het ontvouwt zich automatisch wanneer je begint te schrijven, of zelfs wanneer je op antwoord klikt...
Bedankt, @+.
AR.
Hallo @A_R
Het is inderdaad nikkel-chroom
Het komt zelden voor dat mensen van " correcties " houden (niet met hun hoofd bonken), maar deze gaat goed!
U had gelijk toen u erop aandrong
Vriendelijke groeten
Hallo Zozo_mp,
En als het goed werkt, moet je zeggen dat het aussi...@+ is.
Fijne dag.
Ar.
Hallo
Verschillende nieuwe functies vandaag.
Een kleine video om u te verrassen met een functie die u veel tijd zal besparen op de vrij lange discussiethreads.
Tot morgen voor het laatste nieuws van vandaag!
Vriendelijke groeten
Au... Feitelijk... We corrigeren het meteen!
Hallo Coralie!!
Ik heb net een kleine tutorial gedaan om te oefenen, de volgende zullen beter zijn ...
=> https://www.lynkoa.com/en/node/4136081
En mijn teller in aantal tutorials is niet verstopt, waarom?
@+.
AR.
Dank je wel Coralie Goedemiddag.
Dank u Zozo_mp,
het is om de informatie door te geven ... Fijne late namiddag.
@+.
AR.
Hallo Coralie,
Ter herinnering, ik kan de training "PhotoView 360 " nog steeds niet afmaken.
Zie bijgevoegde screenshots:
1->
2->
3->
4->
Dat is het, het is slechts een herinnering...
@+.
Fijn weekend.
AR.
Hallo
Het ene ding grappig en het andere minder
De grappige kerel
Je hebt hier meer dan 22% van de reacties geplaatst, is er nog iemand waar je graag van zou willen horen? (Ik zou graag horen " We Hare the Champions " zeer aangepast aan de kwaliteit van ons forum)
De minst grappige ---- minuten doorgebracht op de siteee ---- (met een beledigend aantal eee misschien is dat de bug in de variabelen
Het zou meer lijken op " in afwachting " maar maanden later was de zaak nog steeds in behandeling.of beter gezegd " minuten in schorsing op de site "
want net als in suspensefilms weten we niet wanneer mijn zus Anne iets zal zien.
Laten we afwachten wanneer de mooie ridder zal verschijnen
Plukken
Zul je het me niet kwalijk nemen dat ik 1% van de antwoorden heb gestolen?
Maar ja, naast " Minuten doorgebracht op de siteee " werkt de XP voor je niet (blijft op 1 XP)
Coralie
Ik ben het helemaal eens met sbadenis "Minuten doorgebracht op de siteee", het werkt niet.
@+.
AR.
Hallo Coralie,
Slechts één, is het mogelijk om een antwoord te verwijderen dat ik niet goed heb beantwoord?, d.w.z. een verkeerd antwoord. Ik heb het geprobeerd en het bugs ook lol ...
@+.
AR.
Hallo Zozo_mp,
Ja, dat heb ik gedaan, maar het is niet gelukt!.
Geen probleem...
@+.
Geniet van WE
AR.