3D-ervaring geblokkeerd?

Hallo

In mijn bedrijf ondervinden we sinds gisteren grote moeilijkheden met de 3D Experience. De volgconsole geeft duidelijk aan dat er problemen zijn geweest.
Vanmorgen is deze console groen, maar we bevinden ons nog steeds in dezelfde situatie: bevriest / crasht / traagheid / foutmeldingen... De cartoonisten staan bijna stil. Zijn wij de enigen in deze situatie of ervaren sommigen van jullie ook deze disfuncties?

Alvast bedankt voor uw antwoorden.
Cédric T.

Te veel negatieve en tijdrovende probleemoplossende feedback om de sprong te wagen. Sorry dat ik je niet kan helpen. Zie met VISIATIV ondersteuning

1 like

Hallo @Cedric_T

Ik nodig u uit om via het platform een ondersteuningsverzoek in te dienen, zodat onze technici uw probleem kunnen oplossen: https://mycad.visiativ.com/fr/helpdesk/tickets
Fijne dag!
Coralie

Hallo Coralie,

Ticket al klaar en wachtend op een antwoord (ik heb al een behoorlijk indrukwekkend aantal gemaakt sinds we zijn overgestapt op deze 3D Experience-oplossing... :sweat_smile:)
Poging om telefonisch contact op te nemen met mevrouw FERNANDES zonder succes.

Vriendelijke groeten.
Cédric T.

1 like

Kortom, slechte ervaring op slechte ervaring :roll_eyes:

1 like

@sbadenis nou ja, het werkt niet hun ding

1 like

Ik moet een visionair genie zijn (of niet) toen ik zei dat alles off-site hebben een risicolaag toevoegde. Hier is het bewijs.

Of het is een probleem met een lokale internetprovider, of een probleem met een denial of service-aanval of iets anders op Dassault-servers, of zelfs de Dassault-bug.

2 likes

Hallo

We zijn gisteren rond 16.40 uur gecrasht, daarna onmogelijk om opnieuw verbinding te maken, vandaag werkt het... Ik ben ook geen fan van deze cloud, maar het lijkt de toekomst... Ik heb me nog niet verdiept in de werking van sldws/machine/server, maar de 2025 draait redelijk goed op een mid-range machine...

1 like

Een 3Dexp ramp...

Hallo

Er is inderdaad een lopend incident bij Dassault Systèmes dat gevolgen heeft voor de toegankelijkheid van het platform.

Het zou terug moeten komen, maar we hebben nog niet meer informatie.

U kunt de status van de servers volgen via deze link door helemaal onderaan de pagina te gaan: Ondersteuning voor het 3DEXPERIENCE-platform in de cloud | Dassault Systèmes

1 like