3D VIA wie weet, wie gebruikt?

Hallo

wie kent en werkt met de log 3 D VIA

Ik heb de pads bekeken en zou graag feedback willen hebben over deze producten

Bedankt @ allemaal voor je antwoorden

@+

Hoi GT22;

Nou, om eerlijk te zijn, ik werk er nog niet mee.

Maar ik had de kans om te testen! 

Ik maak en ontwerp soms speciale machines (middelen voor het assembleren van meerdere componenten en middelen voor het controleren van geïnjecteerde kunststof onderdelen).

Ik word soms gevraagd om technische documentatie te maken om uit te leggen hoe de stukken moeten worden geplaatst, in welke volgorde, op welke plaats... kort!

Ik moet door klassieke 2D en 3D gaan met al het werk dat nodig is, je weet waar ik het over heb!! wat leidt tot een grote verspilling van tijd en vooral een flinke klap!

Met de 3D Via comp is alles tot in het extreme vereenvoudigd en zeer vloeiend in termen van leren! Weergaven, details, geëxplodeerde afbeeldingen, interactieve annotaties... Ik kan nog wel even doorgaan met de besten!!

Een tijdsbesparing en vooral een economische winst, maar ook een winst op het gebied van de kwaliteit van de technische documentatie!

Ik denk ook aan de integratie van deze logs. Het beste zou natuurlijk zijn dat u ze op uw beurt kunt testen. 

Nou, ik ga geen links of iets dergelijks plaatsen, want je bent net zo nieuwsgierig als ik naar wat ik al heb gezien;)

Simpel gezegd:  zeer goed ontworpen, eenvoudige en ZEER effectieve software!!

Cédric.

1 like

Hallo

Dus van mijn kant gebruik ik het in mijn bedrijf om exploded views te maken, maar ook en vooral 4D.

Omdat ik in de bouwsector werk, maak ik bouwsequenties voor verschillende constructies.

Hiermee kun je ook gebruikershandleidingen maken die iedereen kan raadplegen met de gratis viewer of in .pdf

Het is heel eenvoudig en intuïtief (ik heb geen actie bij het Dassault-systeem lol). Ik denk dat iedereen er makkelijk mee weg kan komen. Axemble biedt een halve dag "ontdekking" van deze software, ik heb het gedaan en heb er geen spijt van. Zo kunt u zowel enkele tips als de basis ontdekken...

In alle eerlijkheid, het is een goed werkinstrument.

Succes

Yann

3 likes