Over de geldigheid van punten

Hallo aan de gemeenschap

Ik heb net de e-mail van lynkoa ontvangen over de beloningen in 2014 en ik heb vernomen dat de geldigheid van de punten alleen geldig was voor de huidige 12 maanden (informatie die ik nog niet eerder had gelezen, maar het is geen probleem).

Mijn vraag is daarom om te weten of het mogelijk is om de vervaldatum van deze punten te weten voordat ze verlopen (door deze direct in het account weer te geven) zonder naar de laatste pagina van de beloningen te hoeven gaan en naar de data te kijken.

Op deze manier kan iedereen weten of ze nog een X aantal dagen hebben om ze te gebruiken of te verliezen.

Bedankt

Met vriendelijke groet, franck

2 likes

Het onderwerp is al open via @flegendre

Zie de link hieronder

http://www.lynkoa.com/groupes/publications/nombre-de-jour-restant-avant-l-utilisation-des-points

@+ :-)

2 likes

Hallo

Door op je profiel te klikken kun je de dagen zien sinds de registratie. Nou, het werkt alleen voor het eerste jaar^^

3 likes

Hallo

Ter informatie, in de algemene voorwaarden van Lynkoa (http://www.lynkoa.com/cgu), details over het gebruik van punten:

Punten worden verdiend in perioden van 4 maanden

Januari t/m april

Mei t/m augustus

September tot december

Punten die tijdens een van deze periodes worden verdiend, kunnen worden gebruikt in de cadeauwinkel voor de volgende 2 periodes.

Voorbeeld :

30 punten verdiend op 2 januari 2014

30 punten verdiend op 8 april 2014

Dat zijn 60 punten behaald over de periode van januari tot april.

Deze 60 punten moeten vóór 1 januari 2015 in de cadeauwinkel worden gebruikt

1 like

Nog nieuws sinds 2014? En ja, over 5 dagen verliezen we punten, maar hoeveel?

Moet ik ze voor 1 mei gebruiken ?

De verloren punten worden duidelijk aangegeven in de rubriek "Mijn account", maar het is onmogelijk om te weten of u uw punten eerder moet gebruiken: op 1 mei komt u te weten dat u punten hebt verloren die de vorige dag nog geldig waren...

1 like

Hallo

Ik zie dat ik 1166 ptn heb en daaronder staat "inclusief 1076 ptn voor de winkel", wat overeenkomt met de 90 ptn die verloren zijn gegaan, terwijl ik op vrijdag nog steeds de 1166 ptn beschikbaar heb voor de winkel

1 like

Ik verloor 1285 punten, ik ging onder de 12.000...

Als ik eerder precies had geweten hoeveel punten ik ging verliezen, had ik al eerder een cadeau kunnen bestellen...

1 like

ah het heeft veel punten gemaakt in minder =S Ik denk dat we ongeveer 7 of 8% van ons totale aantal punten moeten verliezen (als ik correct heb berekend eh^^ ')

1 like

Nee, in feite verlies je de punten die je meer dan 8 maanden geleden hebt gekregen (uittreksel uit mijn antwoord hierboven):

Punten worden verdiend in perioden van 4 maanden

Januari t/m april

Mei t/m augustus

September tot december

Punten die tijdens een van deze periodes worden verdiend, kunnen worden gebruikt in de cadeauwinkel voor de volgende 2 periodes.

Voorbeeld :

30 punten verdiend op 2 januari 2014

30 punten verdiend op 8 april 2014

Dat zijn 60 punten behaald over de periode van januari tot april.

Deze 60 punten moeten vóór 1 januari 2015 in de cadeauwinkel worden gebruikt

Dus in feite verliezen we de punten die we in dezelfde periode het jaar ervoor hebben gewonnen, nietwaar?

1 like

Ik dacht dat deze punten nutteloos waren... bedankt voor de info

2 likes

Ja, op 1 mei 2016 hebben we de punten verloren die we vóór 1 september 2015 hebben verdiend.

2 likes

Ik heb de -800 punten ballen, het is echt zonde om zo gemakkelijk punten te verliezen die welverdiend waren  . aarzel niet om "omhoog" te stemmen, want ik heb 800 nodig om mijn verlies te recupereren =>go go  go

8 likes

@Obi WAN

om je te troosten ;-)

01/01/2016Deze punten zijn verlopen-4 509
01/05/2015Deze punten zijn verlopen-3 936
01/09/2015Deze punten zijn verlopen-3 348
01/09/2016Deze punten zijn verlopen-1 345
01/05/2016Deze punten zijn verlopen         -0 653

.... TOTAAL VAN MIJN VERLOPEN PUNTEN........................... -13.791

en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de punten die om reden X worden afgetrokken

@+ ;-)

4 likes

Hallo

me als .pl me niet had gewaarschuwd dat ze een DLC hebben; Ik zou ze ook kwijt zijn.... :-(

3 likes

In feite is het probleem niet echt het verliezen van punten, dit zijn de regels en je moet ze accepteren!

Het probleem is dat we niet eens worden gewaarschuwd dat we punten zullen verliezen en wanneer precies...

Dus ik had een Excel-bestand vast om erachter te komen...

Nu heb ik geen tijd om te antwoorden, dus je hebt vrij spel!

Ik prijs mezelf gelukkig dat ik in 3 jaar tijd slechts 3000 punten heb verloren...

4 likes

En een kleine opmerking, nu zijn punten moeilijk te verdienen, maar helemaal aan het begin van Lynkoa was het gemakkelijker:

. 30 punten voor de verbinding elke dag in plaats van 5,

. 10 punten voor een UP-stem in plaats van 1,

. En de geschenken van 18.000 punten waren slechts 12.000 punten waard!!

2 likes

Hallo

En pan -2000 punten, Gelukkig Nieuwjaar 2017!!! Daar gaat het.

2 likes

Hoi OBI WAN,

Wat heb je 2000 pts verloren op alle of op de pts die in de winkel kunnen worden gebruikt???

1 like