Ik heb net de e-mail van lynkoa ontvangen over de beloningen in 2014 en ik heb vernomen dat de geldigheid van de punten alleen geldig was voor de huidige 12 maanden (informatie die ik nog niet eerder had gelezen, maar het is geen probleem).
Mijn vraag is daarom om te weten of het mogelijk is om de vervaldatum van deze punten te weten voordat ze verlopen (door deze direct in het account weer te geven) zonder naar de laatste pagina van de beloningen te hoeven gaan en naar de data te kijken.
Op deze manier kan iedereen weten of ze nog een X aantal dagen hebben om ze te gebruiken of te verliezen.
De verloren punten worden duidelijk aangegeven in de rubriek "Mijn account", maar het is onmogelijk om te weten of u uw punten eerder moet gebruiken: op 1 mei komt u te weten dat u punten hebt verloren die de vorige dag nog geldig waren...
Ik zie dat ik 1166 ptn heb en daaronder staat "inclusief 1076 ptn voor de winkel", wat overeenkomt met de 90 ptn die verloren zijn gegaan, terwijl ik op vrijdag nog steeds de 1166 ptn beschikbaar heb voor de winkel
ah het heeft veel punten gemaakt in minder =S Ik denk dat we ongeveer 7 of 8% van ons totale aantal punten moeten verliezen (als ik correct heb berekend eh^^ ')
Ik heb de -800 punten ballen, het is echt zonde om zo gemakkelijk punten te verliezen die welverdiend waren . aarzel niet om "omhoog" te stemmen, want ik heb 800 nodig om mijn verlies te recupereren =>go go go