Over de geldigheid van punten

op PTS inwisselbaar in de winkel

1 like

Hallo

-835 punten

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Hoi OBI wan

- 2303 punten verloren

3 likes

Hoi @gt22

Ik ben verslagen, respect:)

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Hallo

Ik vind dat er minimaal één punt per bijdrage moet worden toegekend, dit zou meer deelname stimuleren, en in geval van misbruik kunnen deelnemers punten aftrekken.

2 likes

Ik vind dat er minimaal één punt per bijdrage moet worden toegekend, dit zou meer deelname aanmoedigen, en in geval van misbruik kunnen deelnemers punten aftrekken

hi @ naar LeBlanc niet echt begrijpen van je antwoord ?????

@+

2 likes

Nou, gewoon 1 bericht = 1 punt (voor de tijd die je besteedt, als je een beginner bent, is het bemoedigend, en je hebt punten nodig voor  een geschenk). 

Als mensen worden mishandeld, kunnen de andere deelnemers de punten verwijderen. Beperk in het slechtste geval het aantal automatische punten per bericht. 

Er is de 15000 punten spacenavigator, of de 12000 punten printer die me interesseert, maar ik zal (met onzekerheid) een paar jaar moeten wachten voordat ik de nodige punten bereik, vooral als we ze elk jaar verliezen.

Maar het belangrijkste is dat we onze ervaring delen, en dat is geweldig want ik heb veel geleerd op dit forum, bedankt Lynkoa;)

2 likes

Ja en ik begrijp je heel goed

je hoeft alleen maar wat te rekenen

om te begrijpen dat sinds de nieuwe normen voor het toekennen van punten

Het zal heel moeilijk voor je zijn om een cadeau te krijgen dat aan je verwachtingen voldoet

Er zijn al veel discussies over dit onderwerp geopend

Het is een heel, heel actueel onderwerp

Succes

@+

2 likes

Oh maar het is niet belangrijk om cadeaus te geven, ik doe niet mee omwille van de geschenken, maar om te leren en te delen over interessante onderwerpen. Het is fijn om hulp te kunnen vragen, en om verschillende oplossingen te kunnen brengen of te hebben  . En ik weet niet zeker of er forums zijn die vergelijkbaar zijn met Lynkoa voor andere activiteitensectoren.

2 likes

Hoi allemaal

Naarmate Lynkoa evolueert, zal de Rewards Store het komende jaar worden stopgezet.

Er zullen nog steeds punten en medailles zijn, maar er zijn meer geschenken te winnen.

Uiteraard wordt u dan uitgenodigd om uw punten te vereffenen. Deze hervorming zal actief zijn tot de nieuwe site online gaat (juni a priori...). Iedereen die shoppunten heeft, ontvangt een e-mail om ze voor de zomer te verkopen.

5 likes

Hallo clementine 

gezien uw antwoord en het einde van de geschenken door juni 

Ik vraag me af of het mogelijk is om je punten te doneren voor een ander lid

Zo ja, hoe ga ik te werk? 

Dit soort donaties hebben we op een bepaald moment al gedaan ;-)

@+

3 likes

Ja dat kan, je moet me een PM sturen;)

Ok, maar de pts zal niet van veel nut zijn, behalve om een indicator van de activiteit op het forum ...

3 likes