Hallo
Wanneer PW dit soort snelkoppelingen maakt
C'est vrai, pour tous les programmes de la CAO /
Modeling, multicoeur ne fait rien, ...
bon, il y a des applis (simulation, visualisation, ...)
mais pour la CAO, plus qu'un 4-coeur ne vaut pas la peine,
Ik ben verbijsterd.
Ik neem SW die ik een beetje beter ken, maar er zijn bijvoorbeeld SW en SW, er is een grote kloof tussen de basissimulatie en de simulatie van SW professional premium en als we daarnaast topologische optimalisatie of andere dynamische simulaties doen, is het nog overtuigender. Het hangt duidelijk sterk af van de versie van SW (dit geldt ook voor Inventor).
Wanneer PW zegt
une plage, par exemple, entre X mille et Y mille, ...
Dit is zowel zin als geen zin, omdat het in de eerste plaats afhangt van of je statisch of dynamisch doet. Ik doe veel filmpjes en ik heb geen moeite om SW op zijn knieën te krijgen en hem gek te maken.
Het is belangrijk om te weten dat er functies zijn die nooit mogen worden gebruikt voor dynamische assemblages.
De kleinste van mijn bestanden is 800 stuks en het is niet ongebruikelijk dat ik er 3000 of 4000 heb.
Kortom, als je een verkooppraatje wilt hebben, moet je gewoon rigoureus zijn en jezelf de middelen geven om dat te doen.
De klassieke methode is die van benchmarking. Om de bank effectief te laten zijn in het geval van CAD, is het noodzakelijk om uit te gaan van een masterbestand dat als proefkonijn zal dienen, ongeacht de machine en ongeacht de software.
Laten we zeggen dat het met de vier belangrijkste op de markt voldoende zou moeten zijn om te kunnen vergelijken zonder enorme hoeveelheden te zeggen.
Als je wilt weten hoe je hier de vraag moet stellen en investeert in het "masterbestand" ( Meerschweinchen-Stammdossier voor PW ) als ik een master zeg, zijn het eigenlijk meerdere masters van dezelfde complexe assemblage. Een van de onderdelen en subassemblages wordt gemaakt als gougniafiés en de andere die het meest correct (d.w.z. het minst spraakzaam) zou zijn door zo min mogelijk functies te gebruiken en de problematische functies te elimineren.
Om vervolgens de bank zelf te doen, zijn er tal van freeware die weten hoe ze moeten osculteren wat er in alle componenten van elke computer gebeurt en bovendien in staat zijn om een tijdelijk spoor te herstellen.
Deutsche Qualität oder französischer gesunder Menschenverstand je moet kiezen.
Oké, dat is het om de discussie te starten of te onderhouden.
Vriendelijke groeten