Hallo
Wat vind je van het MyCadServices abonnement?
Hallo
Wat vind je van het MyCadServices abonnement?
Hallo
Het hangt ervan af welk niveau je kiest:
http://www.mycadservices.com/store/fr/customer/account/login/
De hotline is efficiënt, maar Lynkoa ook!
Het privilege-abonnement geeft u recht op MyCAD-hulpprogramma's en vele andere dingen, en het is het waard!
We zouden nu niet zonder SmpartProperties kunnen, daarna is het aan jou volgens de prijzen van elk hulpprogramma, maar er moet worden opgemerkt dat als je een hulpprogramma op Lynkoa koopt, ik niet zeker weet of je recht hebt op updates, als je de versie van SolidWorks in het bijzonder wijzigt.
Bewerken:
Ik vind de toegang tot de fietsen ook handig, ik hoef niet te zoeken op TracePart EN Padenas, op de MyCADservices-site weet je direct welke aanbieder en op welke site, en je hebt er met één klik toegang toe!
Het voorkeurspakket is alleen al de moeite waard voor MyCAD-tools en slimme eigenschappen!! Er zijn leuke hulpprogramma's zoals smartbom om een lineaire lay-out te maken, het is echt niet slecht!
Hoi Stéphane.
Natuurlijk zijn hulpprogramma's erg handig. Natuurlijk zijn er SmartProperties, maar SmartBom, Integration of BatchConverter zijn erg handig in gebruik en besparen vooral veel tijd en verwijderen een groot aantal mogelijke fouten. Bovendien kunt u met de Elearning die beschikbaar is met het privilege-abonnement ze correct gebruiken.
Lynkoa zal de Hotline nooit vervangen, dit is mijn persoonlijke mening, omdat deze laatste directe toegang geeft tot de ontwikkelaars van de hulpprogramma's en bugs kan melden aan SolidWorks.
Kortom, ik denk oprecht dat het het waard is. Ook als uw bedrijf maar één of twee SolidWorks-licenties heeft.
Geef ons toch meer informatie als u meer precieze informatie wilt.
Vriendelijke groeten.
Net als iedereen zijn de hulpprogramma's van MyCADTools echt een groot pluspunt.
SmartProperties, BatchConverter, Powerprint, Update Version, Integration (heel erg goede en zeer complete tool) tools die eenvoudig lijken maar veel tijd besparen. Om niets te verklappen, ze zijn vrij ergonomisch!
De Hotline is efficiënt (zelfs vasthoudend!) en professioneel !!
Sinds een jaar heb ik er geen toegang meer toe gehad (verandering van bedrijf) en mijn nieuwe distributeur is lichtjaren verwijderd voor dit soort tool. ;((
Hallo!
Ik hou van negatieve recensies, dus ik zal er een aantal geven ^^
De busjes zijn behoorlijk goed gemaakt, maar we zullen ze nooit allemaal gebruiken... Ze zijn zeer specifiek voor bepaalde toepassingen... Het is beter om het busje te kopen dat u als een veilige zal dienen in plaats van alles te kopen en te beseffen dat er maar één is die echt nuttig voor u is... En dan, de dag dat je van versnellingsbak wisselt en je hebt je busjes niet meer, merk je dat je helemaal verloren bent, je moet opnieuw leren SW te gebruiken;p
Eindelijk... Het is gewoon mijn persoonlijke mening, mijn bedrijf kocht het privilege-abonnement en ik ontdekte dat het een beetje geld in de lucht gooide, met een paar macro's, een aantal goed doordachte configuraties, twee of drie snelkoppelingen ... Dat hoef je allemaal niet te hebben...
Een klein positief punt voor de weg: de Hotline is echt efficiënt, snel en de mensen aan de andere kant van de lijn zijn erg begripvol en vriendelijk!!
Ik raad het Support-abonnement aan, het Privilege-abonnement is een beetje te veel naar mijn smaak;)
Vriendelijke groeten
Joss
Verwar het SolidWorks-onderhoudscontract (dat toegang geeft tot de "uitstekende" Axemble Hotline via de Mycadservice-site niet) en de Mycadservice Privilege-toegang die toegang geeft tot nutsvoorzieningen.
Voor mij is de investering in "Mycadservices Privilege" echt de moeite waard. Dit brengt kosten met zich mee (vrij onbeduidend, als je een Axemble-klant bent denk ik, vergeleken met het SolidWorks-onderhoudscontract), dus je moet het gebruiken en misbruiken tot je dorst hebt!!!!
@JOSS. G:
Het is waar dat we niet alle hulpprogramma's ver van dat gebruiken, misschien moet Axemble nadenken over een of meer "Utility Packs" met in het bijzonder
Ik ben het met @Lucas P: Lynkoa is vandaag zeer efficiënt voor SolidWorks-problemen (dankzij ons allemaal) en sneller dan de Hotline bij 90% van de problemen.