Hallo
In die tijd was het mogelijk om via de AXEMBLE-website toegang te krijgen tot de componentenbibliotheek van TRACEPARTS & CADENAS.
Maar sindsdien heb ik mijn kleintjes niet meer gevonden op de website van LYNKOA...
Kan iemand mij helpen?
Hallo
In die tijd was het mogelijk om via de AXEMBLE-website toegang te krijgen tot de componentenbibliotheek van TRACEPARTS & CADENAS.
Maar sindsdien heb ik mijn kleintjes niet meer gevonden op de website van LYNKOA...
Kan iemand mij helpen?
Hallo
Het tabblad Traceparts bovenaan de Lynkoa-site verwijst echter wel door naar bibliotheken. Wat mis je nu?
Ik zie dit beroemde tabblad niet... Zou je me alsjeblieft een screenshot kunnen sturen?
Doorsturen dank u
Ik ben net als jij, Julien...
Misschien de browser? Ik gebruik Firefox...
Ik gebruik Firefox en ik heb het tabblad Traceparts
Is er interesse om via deze link te gaan?
Anders kun je er net zo goed meteen naartoe gaan: http://www.tracepartsonline.net/
en wat is uw 3D-bibliografietabblad?
Ik denk dat wanneer je meer dan 50000 punten hebt, zoals GT22, je het recht verdient om rechtstreeks naar tracepart te gaan... ^^ ;p... Ik maak natuurlijk een grapje, maar het is zelfs raar om niet dezelfde pagina te hebben...
Hallo
Als u op de startpagina van myCADservices op de tegel "Bibliotheken" klikt, kunt u mogelijk geen toegang meer krijgen tot de leveranciersgeschillen.
- ofwel klikt u op het tabblad "BIBLIOTHEKEN" en vindt u de verbindingsblokken
- ofwel klik je op "HOME" en vervolgens klik je op "BIBLIOTHEKEN"
- ofwel u uw cache van uw IE, Chrome of andere wist
Als dat nog steeds niet werkt, raad ik je aan om contact op te nemen met de hotline-ondersteuning.
Vriendelijke groeten
Jean-Michel SAVOYAT
Door te klikken op het tabblad "BIBLIO 3D" en vervolgens op het tabblad "BIBLIOS", vindt u de toegangen voor de verschillende 3D-modelleringssites (zie bijlage)
Hallo weer,
Onder welke verkenner zit je ? Ik heb je account geverifieerd en ik heb toegang tot de leveranciers.
Ik heb het geprobeerd onder IE, FireFox, Chrome.
Probeer een "Ctrl+F5" te doen, heb je de cache van je verkenner gewist?
Probeer ook opnieuw op te starten.
Het moet werken!
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik heb nog een vraag? Hoe komt het dat er verschillende configuraties zijn, afhankelijk van de accounts????
Hallo
@ac Cobra 427 zal het niet zijn omdat het in onderhoud is?
Moge de kracht met je zijn.
Ja, mensen die in onderhoud zijn, hebben toegang tot menu's, zoals ondersteuning, de 3D-bibliotheek en de My Cad-winkel
En hier vind ik mijn tracepart of hangslottoegang
Klik op Biblio 3D (1) en vervolgens op Biblios (2)
Zie bijgevoegde afbeelding
Ter informatie, als je op Biblio 3D klikt, denk je dat je op het tabblad Biblio bent (kleur in blauw) maar dit is niet het geval, je moet er opnieuw op klikken.
EDIT voor jmsavoyat: Ik denk dat het logischer zou zijn als je op Biblios 3D klikt om toegang te krijgen tot het menu met de 4 Biblios (http://www.lynkoa.com/store-library) in plaats van rechtstreeks toegang te krijgen tot de Biblios Visiativ (http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/biblios.html) zou het geen bug zijn?
Inderdaad, het is veel gemakkelijker zonder onderhoud op het einde :o