Toegang tot de Eigenschappen-editor

Hoi allemaal 

Ik heb vaak de property editor gebruikt, ik werk met SLDW versie 11 (niet gekraakt)

Als ik vandaag de dag de eigenschappeneditor probeer te openen om de cartridge-instellingen te wijzigen, kondigt een venster het volgende aan:

Property Tab Builder werkt niet meer

dan de melding: Window zoekt een oplossing voor het probleem....

Een drop-down lijn gaat van links naar rechts in 5 seconden en het venster verdwijnt.

Wat te doen...??

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden 

Larghetto

Hallo

Heb je gecontroleerd of Windows een update heeft gedaan die een storing veroorzaakt met Solidworks??? Kijk of u een systeemherstelpunt hebt.

Dank u voor uw antwoord

Een herstelpunt, hum het doet me denken aan XP, ik ben op raam 10 en overgeschakeld naar 64 bits 

Wat is de manier om dit herstelpunt te vinden? 

Ik kom terug op het onderwerp 

Solidworks werkt naar behoren 

Het is alleen de eigenschappeneditor die niet meer werkt

Kijk en zie

Configuratiescherm\Alle bedieningspanelen\Herstel\Open Systeemherstel.

http://www.lynkoa.com/actualites/solidworks/alerte-info-probl%C3%A8mes-solidworks-rencontr%C3%A9s-apr%C3%A8s-la-mise-%C3%A0-jour-de-microsoft

De eigenschappeneditor is niet gerelateerd aan Windows??? Ik twijfel nu...

Hallo

Gebruik je al een lange tijd Windows 10?

Misschien een compatibiliteitsprobleem?

Lees http://www.cadware-education.fr/education/boite-a-outils/trouver-sa-licence/15628-windows-10-et-solidworks

Vriendelijke groeten

3 likes

Ik ben het eens met d.roger, als het inderdaad de 2011-versie is, is deze niet compatibel met Windows 10 (dit besturingssysteem bestond toen nog niet).

De eerste versie die compatibel is als ik me niet vergis, is de 2015 SP5, de rest is geen garantie voor stabiliteit.

3 likes

Hallo en bedankt voor je antwoorden 

Ik werk prima met de SLDW 11 versie op Windows 10 

Ik ben afgelopen november overgestapt naar raam 10

toen ik stopte XP en nam de 64-bit SLDW 11 DVD

Tabbladbouwer werkte tot nu toe 

Ik begrijp het niet 

Let dus op de nieuwste Windows-updates.

1 like

Probeer in SW in de compatibiliteitsmodus te zetten, want zoals deit eerder bestond WINDOWS 10 niet toen SW 2011 werd uitgebracht

2 likes

Hallo

Probeer ook de PropertyTabBuilder.exe in de compatibiliteitsmodus te zetten, omdat deze onafhankelijk van SW kan worden gestart.

Vriendelijke groeten

Dank u allen voor uw oplossingen of voorstellen  , ik sluit het onderwerp, helaas zonder resultaat .

Ik ga werken op de oude manier om een oude XP te vinden en mijn versie opnieuw te laden onder XP om te profiteren van de editor en wanneer ik mijn verschillende cartridge formaat bestanden geconfigureerd, zal ik weer werken met Windows

Ik kan geen 4 of 5.000 euro ophoesten aan Solidworks om ze een plezier te doen

Sorry dat ze niet op dezelfde planeet zijn als de ambachtslieden

Nogmaals bedankt

Larghetto