Hoi allemaal.
Even een klein berichtje om de raadsleden van Visiativ te bedanken.
Ik heb wat vragen gehad over Solidworks Makers. Hoewel dit bedrijf deze module niet beheert, kreeg ik alle uitleg dankzij Isabelle C, die niet aarzelde om me te helpen met de hulp van een van haar collega-ingenieurs.
Dus nogmaals bedankt aan hen voor hun uitzonderlijke vriendelijkheid.
Mijn resultaat: hoewel de licentie erg goedkoop is, verlaat ik mijn project om deze Solidworks Makers-licentie te verkrijgen, omdat, ENORM nadeel, projecten die onder deze module zijn gemaakt, niet kunnen worden geopend op een geïnstalleerde versie. Het is echt jammer.
Daar heb je het, een klein bedankje kan nooit kwaad.
Fijne zomer voor iedereen.
Ik weet niet zeker of dit de beste manier is om haar te bedanken
… inderdaad, er is geen tekort aan " R "...
??? Dit behoeft enige verduidelijking??? Zou Solidworks Maker geen eigen projecten kunnen openen?
Blijkbaar is het niet mogelijk om een bestand dat met Maker is gemaakt te openen op een solidworks-desktop.
Bedankt Sylk, Maclane...
Woord veranderd... Dankzij de ingebouwde corrector voor het schrijven van conn...
Als. Ze kunnen worden geopend, maar ALLEEN in Solidworks Makers.
Maar het is onmogelijk, als u een onderdeel onder deze versie hebt gemaakt, om het te openen voor een geïnstalleerde versie.
Vandaar mijn beslissing om me niet te abonneren, ook al is deze module zeer efficiënt voor een groot deel van de gebruikers, vooral particulieren, zoals ik, een voormalig freesdraaier, die Solidworks sinds ongeveer 2012 gebruikt.