Ik ben van mening dat dit materiaal niet standaard bestaat in SolidWorks, dus het moet worden gemaakt (als het vaak wordt gebruikt), of stukje bij beetje, ofwel de eigenschap in de 3D wijzigen (Bestand > eigenschappen > aangepaste eigenschappen > Materiaal of materiaal) en E24 schrijven in de verzinkte vorm, of door de cartridge rechtstreeks aan te passen door met de rechtermuisknop te klikken op de basiskaart in de 2D, en door de tekst aan te passen (we verliezen de "materiële" link met de 3D, dus minder praktisch).
Om uw vraag te beantwoorden hoe u het automatisch in het titelblok kunt laten verschijnen:
U moet een kopie maken van het dichtstbijzijnde materiaal in de lijst in "materialen bewerken" en deze in aangepaste materialen plakken. Als je het eenmaal hebt geplakt kun je bijna alles bewerken, je klikt op opslaan en je materiaal en maak voorgoed.
Daarnaast kun je het ook in je favorieten zetten om sneller toegang te krijgen: hiervoor ga je gewoon naar het tabblad favorieten en klik je op "toevoegen" en als je op je onderdelen bent, hoef je alleen maar met de rechtermuisknop op "materiaal" te klikken en het wordt weergegeven.
Zozeer zelfs, laten we hopen dat dit duidelijk is.
Hallo Op het gebied van staal heb ik werk te doen voor mijn studie. Ik koos voor het thema van de vibrerende schaal. Omdat ik geen expert ben, kun je me het verschil uitleggen tussen 304L en 316L roestvrij staal. Ik begrijp inderdaad dat de bedrijven die dit type systeem vervaardigen deze twee alternatieven aanbieden, afhankelijk van de sector waarin ze actief zijn. Heel erg bedankt:)