We gebruiken momenteel de SolidWorks 2025 Professional SP5-release en proberen kostenberekening in te schakelen. Ik heb de knop in de interface geplaatst, maar een simpele klik activeert geen actie (het menu opent niet en er gebeurt niets).
Heb je een idee van de procedure die je moet volgen of een specifieke instelling om te controleren om deze module te activeren?
Ik had dit soort problemen met kostenberekening (onder Solidworks Premium 2022). Een reparatie van de Solidworks-installatie loste dit kleine ongemak op.
Nou, op dat moment zat ik op indows10 en het zou me maar de helft verrassen als ik tijdens de installatie een of twee bestanden moest ontgrendelen...
Het is eigenlijk de baas van het bedrijf die me vroeg de module te vinden (ik ben momenteel in stage), en toen ik testte dat het onmogelijk was om het te lanceren, hadden ze de professionele versie.
Ik heb dit deel voor het bericht gecontroleerd, ik kon geen kostenbestand op hun pc vinden. Zelfs de uitgever die zou moeten bestaan, heb ik niet gevonden