Activering/deactivering DRAFTSIGHT 2020

Hallo allemaal.

Ik werk met SW 2020 en Draftsight .

Ik gebruik de ativatie en deactivering van mijn licenties om buiten het kantoor te kunnen werken.

Sindsdien kan ik Draftsight niet meer deactiveren vanaf mijn hoofdwerkstation.

Ben je dit probleem ooit tegengekomen? 

Hallo

Sinds begin 2020 is draftsigh betaald geworden, dus je moet de licentieschade kopen.

Om dit probleem te verhelpen is er DWG. SW2009 EDITOR DIE GRATIS IS.

Succes.

@+.

AR

1 like

Het is als de saluut

Alles staat in je bericht

Er moet een deactiveringsteller  zijn en u heeft het vereiste aantal overschreden

Neem dus contact op met uw dealer

@+

2 likes

Hallo mevrouw .

Ik heb de licenties gekocht. Tochtzicht

In de algemene verkoopvoorwaarden zeggen ze dat het net als mijn SW-licentie is. Ze maken geen toespeling op een activeringsnummer.

Afhankelijk van de feitelijke abonnementsdienst van Licentiehouder en alle van toepassing zijnde kosten, zal DS Licentiehouder voorzien van een of meer licenties voor het gebruik van DraftSight Standard, met inbegrip van :

• Het recht om basistekengereedschappen , functies en functies te gebruiken;

• Het recht om upgrades te ontvangen voor dergelijke tools, functies en functionaliteit die van tijd tot tijd beschikbaar worden gesteld met DraftSight Standard .

• Het recht om DraftSight te activeren met behulp van een online activeringsproces dat tijdens de licentieperiode bij DraftSight Standard wordt geleverd.

• het recht om DraftSight Standard op slechts één computer tegelijk te gebruiken; en

• Het recht op technische ondersteuning (uitsluitend per e-mail of online) voor installatie- en activeringsproblemen.

Het recht om draftsight te activeren op 1 computer die je zelf hebt gemarkeerd

Neem contact op met uw dealer

Ze moesten een meter installeren

En ze zullen uw rechten moeten heropenen

@+

2 likes

Hallo allemaal.

Ik heb zojuist e-mails uitgewisseld met de ondersteuning (zeer professioneel en responsief), er is inderdaad een teller, alles is weer normaal. Nu onmiddellijk.

Succes.

Florent.