Hallo
We hebben 2 Draftsight-licenties te huur gekocht, we hebben de licentie geïnstalleerd maar we kunnen deze niet activeren (zie bericht hieronder)
Kun je me helpen?
Bedankt
Vriendelijke groeten
Hallo
We hebben 2 Draftsight-licenties te huur gekocht, we hebben de licentie geïnstalleerd maar we kunnen deze niet activeren (zie bericht hieronder)
Kun je me helpen?
Bedankt
Vriendelijke groeten
Hallo
Van mijn kant moet je minstens een dag wachten na het starten van de activering.
@+.
AR
Hallo
Dank je wel AR
Maar het is 28 dagen geleden dat het is geïnstalleerd, het werkt, maar tijdens het opstarten, bij de keuze tussen " later activeren " en " nu activeren "
Als ik op " Later activeren" klik, start Draftsight normaal
als ik op " nu activeren " klik, krijg ik een ander bericht een waarschuwing dat Draftsight niet beschikbaar is
Hoe maak ik draftsight beschikbaar?
Hallo cedric.garrachon,
Sorry, probeer dit in de opties te zetten, om te zien.
Anders heb ik van mijn kant geen andere oplossing, sorry.
Hou me op de hoogte @+.
AR
Hallo;
@cedric.garrachon :
Het lijkt erop dat je een versie gebruikt die slechts 30 dagen beschikbaar is (hoe lang is je huur?)… Volgens je screenshot heb je nog maar twee dagen over. Na deze tijd moet u de licenties aanschaffen.
@A_R :
Verwar je Edrawing en Draftsight niet?
Vriendelijke groeten.
Hallo Maclane
De huur is voor een jaar
Draftsight is mogelijk over 2 dagen "beschikbaar voor activering"
… hummm onwaarschijnlijk als ik je screenshot zie ...
Het zou er als volgt uit moeten zien:
Normaal gesproken zou u uw activeringscodes moeten kunnen storten in de " Draftsight Activation Wizard ", of door door het menu " Help " te gaan en vervolgens " Activeer Draftsight "...
Zie de installatiehandleiding van Draftsight:https://www.draftsight.com/sites/draftsight/files/2021-01/DraftSight_Installation_Activation_Guide.pdf.
Vriendelijke groeten.
Uh!!! Ja inderdaad, het is Draftsight en niet Edrawing ...