Juist
Ik post hier in het begin, in het slechtste geval maak ik een speciale post.
Mijn probleem is dat wanneer ik de smartproperties van een kamer invoer, ik de teller voor auteursreferentieverhogingen niet aan de praat krijg.
Op de computers van mijn collega's vult het invullen van de slimme eigenschappen (aanduiding, referentie, datum van creatie en auteur) automatisch de parameters van het artikelbestand in, en vult zo het titelblok op onze plannen in.
Voor mij worden de aanduiding, de referentie, de aanmaakdatum en de auteur bijgewerkt in het blok, maar op onze plannummers moet voor elke auteur een nummer worden verhoogd en dat werkt niet.
Onze plannummers hebben het volgende formaat: date-ref author
Elke ontwerper heeft zijn eigen nummerreeks ingesteld, zodat er geen twee identieke nummers zijn.
Ik heb alle configuratie identiek gedaan aan mijn collega's, maar voor mij helpt niets. Ik moet naar de eigenschap van het onderdeel gaan en vervolgens de regel "Author Ref" en een nummer toevoegen.
Wanneer ik dit handmatig invul, werkt de update goed op het plan. Maar als ik het vergeet, wordt het plannummer weergegeven in het formulier: datum-
Klein puntje: Als ik naar smartproperties/settings ga en vervolgens naar ref author en ik maak een wijziging en dan pas ik toe, krijg ik mijn volgende bericht dat wordt weergegeven.
Toegang tot het pad 'C:\Program Files\Axemble\MyCADtools2014\SmartProperties\Templates\en\SmartProperties_prt.xml' wordt geweigerd.
Het is duidelijk dat het bestand aanwezig is en ik kan het verwijderen, vervangen door dat van een collega ...
Bij voorbaat dank,