Ik heb symmetrisch een stuk waar ik aan werk. Alleen elke keer dat ik mijn originele onderdeel wijzig of eraan blijf werken, wordt het symmetrische onderdeel niet bijgewerkt, het blijft in de staat waarin ik de symmetrie heb uitgevoerd. Is er een manier om mijn symmetrische onderdeel aan mijn originele onderdeel te binden?
Heb je in de symmetrie-opties gekeken als je de banden met het originele deel niet hebt verbroken??? En als je een CTRL-Q of het tweekleurige licht doet, wordt het symmetrische deel bijgewerkt??? Zie de link naar de bijgevoegde tutorial:
Als het een assemblage is, controleert u uw opties om te zien of het selectievakje Groot ontwerpbeheer is ingeschakeld, zo ja, vink dan het selectievakje Alle componenten automatisch controleren en bijwerken aan.
Opties --> Systeemopties --> assemblages.
Als u de complexe assemblagemodus hebt geselecteerd en uw assemblage het maximale aantal onderdelen overschrijdt, schakelt u het selectievakje Niet opnieuw bouwen uit in het assemblagevenster (hetzelfde pad hierboven).
Als alternatief kunt u het aantal componenten verhogen dat nodig is om deze eigenschappen in te schakelen (niet aanbevolen)
Maar hoe bewerk je je symmetriestuk? In een assemblage, in een ruimte met meerdere carrosserieën (één raam) of in de twee delen afzonderlijk (twee ramen)?
Het is een gebruik van een "beroemde externe verwijzing" (die verschillende vormen kan hebben)
Afhankelijk van de opties in SW: hij stelt de gebruiker de vraag, of doet een vooraf gekozen actie.
Over het algemeen is het voldoende om het originele onderdeel in SW te plaatsen (d.w.z. om het te openen),
Open vervolgens de kamer die moet worden bijgewerkt.
Als het niet wordt bijgewerkt, moet u mogelijk de context van de symmetrie onthouden, d.w.z. de ASM waarin het is gemaakt). Anders moet u de instelling van de externe referentie zien, door met de rechtermuisknop in de naam van het bestand in de aanmaakboom te klikken en vervolgens op "Lijstreferenties" (in feite hebben we 3 keuzes: dynamisch, d.w.z. herberekend bij elk, vergrendeld met mogelijk rendement, of pauze maar geen terugkeer mogelijk).
Wetende dat het voor een symmetrisch onderdeel niet nodig is om een assemblage te doorlopen om het symmetrisch te maken .
Neem gewoon het PRT-deel, selecteer het symmetrievlak (een basisvlak?) en vervolgens "invoegen, symmetrisch deel"
A.Leblanc, dat is waar ik het over had, het is de instelling van "externe referenties"
en Symmetry Part zijn, net als andere functies, in feite "externe referenties"
(en zoals vaak het geval is, wordt het zonder onderscheid gebruikt door degenen die deze functie "ontdekken" en vervolgens de software verzadigen, wanneer het probleem ergens anders ligt...)