Administrateur

Hallo allemaal en @ All

Ik wil graag een basiskaart opslaan en SW wil dat niet omdat ik niet in admin ben.

Is het mogelijk om naar admin te gaan zonder SW te verlaten en vervolgens de admin-status opnieuw in te voeren.

Ik heb veel wijzigingen aangebracht in de basiskaart en als ik de opdracht verlaat zonder de basiskaart op te slaan, verlies ik de wijzigingen normaal.

Bedankt voor je advies en meningen!

Vriendelijke groeten

Over het algemeen zijn de beheerrechten meer van toepassing, afhankelijk van het pad waar u wilt opslaan (probeer het op een usb-stick of op uw desktop)

Vervolgens kunt u in admin uw bestand verplaatsen of overschrijven.

Bericht verloren   Grrrrr! bij het verzenden! Lynkoa kever! Ik doe het weer!

1°) Ik heb de achtergrondkaart op het bureaublad opgeslagen en vervolgens met de WIndows-bestandsbeheerder in de sjabloonmap geplaatst.

2°) terwijl ik in admin-modus ben, open ik de MEP-tekening opnieuw ==> ik open de basiskaart ==> ik pas de basiskaart enigszins aan en sla deze op. Deze keer klaagt SW niet.

3°) Ik probeer een nieuw MEP aan te maken met een ander onderdeel en nu heb ik geen informatie in de sjablonen terwijl de info aanwezig is volgens Windows

KORT! Ik ben verloren in appels.

probleme_2021-12-17_16_10_01-solidworks_template_et_modeles.jpg

Je hebt 2 soorten bestanden, drwdot (tekensjabloon) en slddrt (achtergrond)

De locatie waar u uw slddrt opslaat, is een locatie voor sjabloonbestanden, dus u slaat niet op in het juiste formaat

U opent SW, vervolgens uw sldprt-bestand, u slaat op als en u kiest documentsjabloon (*.drwdot) u slaat het op dezelfde plaats op en u zou het in het tabblad moeten hebben.

De sldprt is wanneer u met de rechtermuisknop op een eigenschap op een werkblad klikt of wanneer u er een toevoegt:

2 likes

Goedenavond @sbadenis 

Bedankt voor je geduld.

Ik deed wat je zei, maar ik weet niet zeker of ik het begreep.

Het is me gelukt om de basiskaart aan te passen, om deze op te slaan in de Admin-modus. Nu krijg ik automatisch de 3 weergaven en daarnaast de iso-weergave. Hij heeft rekening gehouden met de veranderingen en dat is wat telt

Ik ga het zo laten, zodat ik mijn MEP kan doen.

Ik zit in V 2019 Om alles weer perfect te zetten zal ik met onderhoud moeten overstappen op V 2O21 (en daar steekt het).

BEDANKT NOGMAALS!  ;-)   ;-) ;-)

Vriendelijke groeten

Ik kom terug op het onderwerp

Dit verhaal over de link tussen de DRWDOT en de slddrt is niet gek.

Goed! Met een handvol ontbrekende haren en jouw hulp denk ik dat het me eindelijk gelukt is om te doen wat ik moest doen.

Vriendelijke groeten

HARTELIJK DANK Sébastien