Weergave van tekenblokken in PDF, visual die verandert?

Hallo

Ik kon geen onderwerp vinden dat erover sprak, dus kom ik hier.

Bij het opslaan van een tekening in pdf-formaat verandert de weergave van mijn blokken.

Op mijn document vertegenwoordigen de blokken symbolen van smering. In pdf-formaat worden deze blokken enigszins transparant en kun je het mechanisme erachter zien.

Het is alsof ze op de achtergrond blijven bij het opslaan als PDF. Ze zijn daardoor veel minder zichtbaar. :/

Heeft u oplossingen?

Bedankt!

visuel_blocs_lub.png

Hallo

Ik wil erop wijzen dat ik het hier heb over de vulling van mijn blok dat transparant wordt. 

Als ik de MEP direct print, geen probleem, maar als ik een PDF genereer wordt de vulling van mijn blok transparant. 

Als ik lagen definieer, verander ik niets.

Ik blijf graven...  

Hallo

Je gaat rechtstreeks door de PDF-registratie van SW of je gebruikt een virtueel printertype: Cuter PDF Writer (die ik eigenlijk gebruik zodra ik PDF maak) hier is de link voor het geval dat: https://www.pdfpro10.com/fr/o/writer/LP/V1/?product=pdfwriter&utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_term=pdf%20writers_p&utm_content=ad3&utm_campaign=FRA-S_PDF-Writer

Natuurlijk, zolang je het recht hebt om het op je computer te installeren.

Ik raad je aan om dit type bestand te converteren naar ( dwg) en het vervolgens in een blok te integreren .

Dank u voor uw reacties.

@FUZ3d Ik heb zowel automatische opname via PDM als handmatige opname geprobeerd, maar niets helpt. Verrassend genoeg werkt het met een virtuele printer goed, maar het is vooral automatisch opnemen dat me hier interesseert.

@dlebrun_1 ik zal het proberen, dank je!

@blazyf ik het niet goed begrepen heb, waar vind ik deze optie? Is het via jouw link?

Ik heb een oplossing gevonden.

Zoals ik denk dat @Blazyf bedoelde, moet je spelen met de weergavestijl van de betreffende tekeningaanzichten.

In tegenstelling tot wat ik meestal doe, hoef je geen "hoge kwaliteit" maar een "draft quality" weergavestijl te hebben.

Zorg er bovendien voor dat u bij het opslaan als PDF de opslagopties controleert en het vinkje bij "Gearceerde randen van hoge kwaliteit" uitschakelt.

Dank u allen