Tweetalige classificatieweergave

Hallo

Ik ben op zoek naar een dubbele vertaling van mijn offerte in het Frans solidworks.

Laat het me uitleggen, ik weet al hoe ik een dubbele beoordeling "mm" en "po" moet weergeven, maar ik wil "mm" en "in" weergeven omdat onze plannen gericht zijn op landen die imperiale eenheden en de Engelse taal gebruiken. Voor hen is "po" niet betekenisvol.

Is dit mogelijk?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten

Hallo 

Als je "in" aangeeft heb je het over inches?? Want als dit het geval is inches en inch, is het hetzelfde (Engels ==>Frans), dus je hoeft alleen maar naar tool - optie - eigenschappen van het document te gaan, dan eenheden en de in het lengtevak van de dubbele dimensie zet je inches en dan moet je je MEP-bestand opslaan in drwdot.

Of je klikt rechtsonder op custom of MMGS en je komt er ook.

double_cotation_pouce_-_mm.jpg

Dsl heeft de vraag verkeerd begrepen... Ik kom tot hetzelfde resultaat... En ik denk niet dat dat mogelijk is... Tenzij u een systeem vindt dat de meeteenheden handmatig optelt in plaats van de waarden.

1 like

Hallo

Je moet solidworks in het Engels zetten om "inch" te veranderen in "inch"

Bijgevoegd is een afbeelding met de twee selectievakjes

Vriendelijke groeten.

capture.jpg
2 likes

Hallo

Waarom zou je het plan zwaarder maken met de eenheden achter elke kant?

Waarom plaatst u de overeenkomstige eenheden (mm/[in]) niet in een hoek van de cartridge?

4 likes

Hallo

In aanvulling op het antwoord van PhilipeB, is dit wat er wordt gedaan in alle "standaard" componentspecificaties. Ik denk onder andere aan de plannen die beschikbaar zijn bij Southco, Molex... De van toepassing zijnde eenheids- en tolerantie-informatie staat in het titelblok of in een opmerking in het plan.

1 like