Ik ben op zoek naar een dubbele vertaling van mijn offerte in het Frans solidworks.
Laat het me uitleggen, ik weet al hoe ik een dubbele beoordeling "mm" en "po" moet weergeven, maar ik wil "mm" en "in" weergeven omdat onze plannen gericht zijn op landen die imperiale eenheden en de Engelse taal gebruiken. Voor hen is "po" niet betekenisvol.
Als je "in" aangeeft heb je het over inches?? Want als dit het geval is inches en inch, is het hetzelfde (Engels ==>Frans), dus je hoeft alleen maar naar tool - optie - eigenschappen van het document te gaan, dan eenheden en de in het lengtevak van de dubbele dimensie zet je inches en dan moet je je MEP-bestand opslaan in drwdot.
Of je klikt rechtsonder op custom of MMGS en je komt er ook.
Dsl heeft de vraag verkeerd begrepen... Ik kom tot hetzelfde resultaat... En ik denk niet dat dat mogelijk is... Tenzij u een systeem vindt dat de meeteenheden handmatig optelt in plaats van de waarden.
In aanvulling op het antwoord van PhilipeB, is dit wat er wordt gedaan in alle "standaard" componentspecificaties. Ik denk onder andere aan de plannen die beschikbaar zijn bij Southco, Molex... De van toepassing zijnde eenheids- en tolerantie-informatie staat in het titelblok of in een opmerking in het plan.