Wyświetlanie ukrytych linii na rysunku - Typ obrysu

Witam

W jaki sposób można zmienić rodzaj pociągnięć?

Jestem nowy w SW i uważam, że wyświetlanie kafelkowych linii (ukrytych linii) jest naprawdę okropne...

Długie pociągnięcia z długimi odstępami.

Zamieszczam zrzuty ekranu, aby zilustrować mój punkt widzenia.

Z góry dziękuję za pomoc.

Anthony

Witam

Powinieneś przełączyć się na "Pozorne ukryte linie" zamiast "Szkielet". Wtedy wybór jakości wpływa na wyświetlacz.

mep_lignes_cachees.png
1 polubienie

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Jestem już w tym trybie "widoczne ukryte linie"...

Ale rzeczywiście wynik bardzo różni się od twojego ...

Nie rozumiem.

Możesz spojrzeć na opcje systemowe po tej stronie

lignes_pointilles.png
1 polubienie

Witam

Zajrzyj też do podstawowych parametrów, nigdy nie wiadomo.

Po tym skłaniam się bardziej w kierunku problemu skalowania kresek (wyglądają na bardzo długie na twoim rysunku w porównaniu z częścią).

Może poniżej opcji widoku wybierz "Wysoka jakość", jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

1 polubienie

Dziękujemy za odpowiedź!

Dobrze mi było w kropkowanych ukrytych krawędziach.

Ale dla stycznych krawędzi pod spodem umieściłem mieszane linie i łącznik.

A 2. zakładka, byłem w pozornie ukrytych liniach, zmieniłem na usunięte, ale to nic nie zmieniło...

Załączam ostateczny print screen. 

Po prostu zamknąłem pokój i oprogramowanie, aby sprawdzić, czy coś się zmieniło, ale nic.

Owszem, mam wrażenie, że to problem skali, ale są one czarne jak widoczne linie, a nie szare.

1 polubienie

Stworzyłem nowy pokój na wszelki wypadek, aby zobaczyć, mam ten sam problem...

1 polubienie

Witam

Ustawienia wyświetlania opcji ogólnych mają wpływ tylko na obraz 3D. Zazwyczaj, z wyjątkiem błędu (która wersja oprogramowania?), ustawienie stylu wyświetlania na "Usunięto ukryte linie" powoduje wyświetlenie widoków bez ukrytych krawędzi.