De weergave-instellingen voor de algemene opties zijn alleen van invloed op de 3D. Normaal gesproken, met uitzondering van een bug (welke versie van SW?), wordt het instellen van de weergavestijl op "Verborgen lijnen verwijderd" weergegeven zonder de verborgen randen.
U moet direct in de tekenopties kijken hoe de lijnstijlen zijn ingesteld voor het weergegeven lengteprobleem.
Wees voorzichtig, het zit in de modellen. Wees voorzichtig met het opslaan van het sjabloon (DRWDOT), anders komt het probleem terug. Dit is wat ik standaard in mijn sjablonen heb staan:
Vervolg: A,12
Stippellijn: A,0,25,-0,125
Gemengd en streepjes: A, 1.25, -0.25, 0.25, -0.25, 0.25, -0.25
Als het voor de streken van de cartridge is, moet je de kleurweergavemodus uitschakelen, het slaat alles op de achtergrond van de kaart in grijs over in het algemeen
@FUZ3D Tenzij ik me vergis, is dit de basisconfiguratie van SW (het lijkt me dat we dit al sinds 2007 in onze modellen slepen). In theorie is het de instelling voor schaal 1, waarna SW zich aanpast aan de schaal zodat deze consistent is.
Maar dan begrijp ik het niet, Cyril, je kleurinstellingen zijn identiek voor zichtbare en verborgen lijnen, net als ik. Maar heb je grijze lijnen op je tekening terwijl ze verborgen zijn, zoals het voorbeeld in mijn laatste bericht?
Het is belangrijk om te weten dat de systeemopties betrekking hebben op het systeem, dus gemeenschappelijk voor alle documenten, terwijl de eigenschappen van het document specifiek zijn voor het huidige document, dus voor elk nieuw document keren de instellingen terug naar hun standaardwaarde.
Voor de lijnwaarden heb ik dezelfde als FUZ3D, standaardwaarden die ik nooit heb gewijzigd, en ook ik werk altijd op schaal 1.
en voor de Puntlijnen: A,0,-0,125
Voor grijze lijnen wijzigt u eenvoudig de weergavestijl in conceptkwaliteit. (Edit: in feite is het grijs zolang je de opties niet valideert. Daarna moet je de kleur van de "Tekeningen, verborgen randen van het model" veranderen in lichtgrijs.
Cyril heeft de afbeelding al gepost, maar misschien niet erg leesbaar met het formaat van het forum, dus hier is het: