Ik ontwierp een plaatstalen tank met een gelast buisframe eromheen.
Het viel me op dat je de buiglijnen van een plaatwerkonderdeel (in een MEP) niet meer kunt weergeven zonder de zichtbaarheid van de schetsen (met de weergave-opties) te activeren.
Met SW 2013 en misschien zelfs 2015 was er een optie in de eigenschappen van de ontwikkelde weergaven waarmee je deze lijnen onafhankelijk van de schetsen kon tonen of verbergen .
Het probleem is dat we door het weergeven van de schetsen ook de schetsen van de gelaste monteur in de andere aanzichten laten verschijnen , wat ik niet wil. Mijn collega en ik hebben veel forums bekeken en alle mogelijke opties in SW geprobeerd zonder een oplossing te vinden. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en is het hem vooral gelukt om het op te lossen of is het iets specifieks voor de software dat niet kan worden opgelost? In dit geval, programmeurs, zet deze optie alsjeblieft terug in je volgende versies, want het was erg praktisch.
Dingen zijn soms meer dan merkwaardig, want na uren zoeken kom ik 3 minuten na het plaatsen van mijn vraag de oplossing tegen.
Het enige wat u hoeft te doen is de weergave van alle schetsen (met weergaveoptie) in het lid van het Europees Parlement te activeren en de schetsen van de gelaste machine frame voor frame te verbergen door naar de boom voor het maken van onderdelen te gaan die zich in de boom met tekeningaanzichten bevindt (linkervenster). Klik met de rechtermuisknop op de schets en verberg deze. We hadden het in de kamer zelf geprobeerd, maar het werkte niet.