Weergave van de namen van de vliegtuigen op het werkscherm

Hallo

Kunnen we de weergave van de namen van de foto's op het werkscherm uitschakelen? Inderdaad, wanneer er veel vlakken (referentiegeometrieën) op het werkscherm worden weergegeven, is de zichtbaarheid vrij gemiddeld.

Bij voorbaat dank.

affichage_plans.png

Hallo

Verberg het feit dat de naam bij mijn weten niet mogelijk is. Aan de andere kant, verberg alle vliegtuigen, ja door de weergave-opties te gebruiken (oogpictogram bovenaan het grafische gebied).

Het hangt er allemaal van af of u snel toegang tot de plannen nodig heeft of niet.

2 likes

Bedankt, dat is wat ik dacht, voorlopig om alles met het oog te verbergen, zag ik deze functie.

Gewend aan catiaV5, irriteert de weergave van geometrische vlakken in SolidWorks me een beetje.

U kunt ook met de rechtermuisknop op de kaart klikken en het kleine oog gebruiken om de kaart afzonderlijk te verbergen

1 like

nou uiteindelijk moet ik geloven dat het niet mogelijk is om alleen de namen van de foto's te verbergen.

Bedankt.

Fijne dag.

Nee, dit is geen optie die SolidWorks heeft.

Hallo

De enige oplossing die ik zie om meer zichtbaarheid te hebben, is om ze te nummeren, minder visuele rommel.

@ac cobra 427 : Inderdaad, dat is wat sommige gebruikers op het Solidworks-forum aanbevelen. Nu moet je een hels geheugen hebben om te onthouden wie wat is en vooral in het geval van wijziging door een ander kan het complex worden.

Bedankt allemaal, jammer dat we het zullen afhandelen.