CathyN
8 november 2016 om 08:10
1
Hallo
In de tekencartridge heb ik het bedrijfslogo verwerkt. Als ik via solidworks print werkt alles prima.
Wanneer ik mijn tekening als pdf opsla en afdruk verdwijnt het logo of wordt het afgesneden, mijn tekengebied gaat eroverheen.
Hoe laat ik het verschijnen zonder de schaal van mijn object te veranderen?
Zie het antwoord van .PL over dit onderwerp: http://www.lynkoa.com/forum/cao/sw-2015-perte-du-logo-quand-j-enregistre-en-pdf
Gearceerde tekeningaanzichten gaan over logo's heen.
Ze moeten worden overgeschakeld naar de bedrade modus of worden verplaatst.
1 like
gt22
8 november 2016 om 08:43
3
Zie deze COM-thread
http://www.lynkoa.com/forum/cao/logo-fond-de-plan-enregistrement-pdf
CathyN
8 november 2016 om 08:49
4
Oké, dus er is geen oplossing als je het in kleur wilt laten?
2 likes
gt22
8 november 2016 om 08:52
5
Ik heb het allemaal uitgezocht;).......................................... Je moet in wireframe blijven
Plaatst uw zicht op een andere plaats of neemt in omvang af
@+
1 like
Hallo
Ik denk dat het logo op de achtergrond staat. Om ervoor te zorgen dat het altijd op de pdf verschijnt, moet het op de voorgrond worden geplaatst. Klik met de linkermuisknop op de afbeelding om deze te selecteren, klik met de rechtermuisknop en kies vervolgens: Naar de voorgrond brengen.
Er is dus geen probleem met gearceerde weergaven, alles klopt in pdf.
@+
1 like
Ik krijg het juiste antwoord gestolen... Maar als de oplossing van Fulk werkt, is het aan hem :)
2 likes
gt22
8 november 2016 om 15:59
8
@ PhilippeB Ik heb niets van je gestolen, ik ben het niet die koos
en geloof me dat ik geen moer geef om de punten die worden gegeven voor dit zogenaamd goede antwoord
En het is vaker andersom;(
en ik ben het met je eens als de walkthrough van @Foulques goed werkt................. maar te controleren
Het is zijn antwoord dat het beste antwoord zou moeten zijn
Fijne dag @+
1 like
Ben het met je eens GT22;)
1 like
admtal
8 november 2016 om 16:18
10
Hallo
Ik had hetzelfde probleem en mijn technische ondersteuning vertelde me destijds het volgende:
Het logo moet in BMP zijn en niets anders, en het moet een BMP zijn die is geregistreerd in PAINT.
Het is duidelijk dat zelfs photoshop niet opslaat in BMP zoals het zou moeten.
Dus open je logo, maak een kopie, open PAINT, plak, sla op in BMP.
Plaats vervolgens in uw MEP uw afbeelding op de achtergrond, en voila, persoonlijk had ik geen problemen meer.
Vriendelijke groeten
1 like