EPDM-scherm

Ik mis een vraag;)
3 likes

Het stelt me gerust, ik dacht dat ik een probleem had met het scherm.

3 likes

Voor een kwestie van display, dit is de laatste druppel:)

6 likes

@Jose

Niet slecht deze....

1 like

Dit is de EPDM-gegevenskaart die niet wordt weergegeven!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal

Nee, ik kon niet op het tekstvak schrijven, sorry.

Mijn probleem is dat de EPDM-weergave in het verkennervenster nog steeds in "formaat" groot pictogram is en ik zou het graag in "gedetailleerde" weergave willen hebben.

Je gaat me vertellen dat je gewoon op het pictogram voor het wijzigen van weergave hoeft te klikken... maar ik zou graag willen dat het nog steeds werkt voor alle EPDM-bestanden.

Want als ik de verkenner opnieuw opstart, reset hij standaard de weergave van het "grote pictogram".

Op een andere pc dan de mijne staat het scherm altijd in de "gedetailleerde" modus.

Dank u voor uw antwoorden.

Philippe

Hallo

Een video, het is aan jou om te zien of het nuttig is voor jouw probleem.

http://www.youtube.com/watch?v=G4RoJm816w4

S.B

Hallo

Ik denk niet dat het mogelijk is...

In Windows kunt u dit op het tabblad Weergave wijzigen.

Aan de andere kant is het onder EPDM, hoewel het Windows-bestandssysteem wordt gebruikt, een zeer specifieke en herwerkte interface.

Ik had al een beetje rondgerommeld, want ja, het is pijnlijk om de manoeuvre elke keer uit te voeren als ik opnieuw opstart.

1 like

Heeft u de "Mapopties" op uw 2 pc's en vooral in het tabblad "Weergave" vergeleken?

Ga vanuit een EPDM-verkenner naar "Organiseren" en vervolgens naar "Mapopties"

Het is mogelijk...

Geef in de verkenner een EPDM-venster weer en selecteer de gewenste (uitgebreide) weergave.

Klik vervolgens op Extra/Mapopties, tabblad Mapweergave/Weergave op de knoppen "Toepassen op mappen".

Daar ga je

2 likes

Thuis kan het onder Windows, niet onder EPDM ("toepassen op mappen" is grijs.

capture.jpg

@jose

Je moet het doen als je op het eerste niveau van de EPDM bent, hoofdbestand. In de submappen is de knop inderdaad grijs.

1 like

Normaal gesproken zou dit, zelfs vanuit een Windows-map, van toepassing moeten zijn op de EPDM.

Als op Windows de weergavemodus al is ingesteld op de gewenste modus, verander deze dan vrijwillig en plaats deze vervolgens naar wens terug ter overweging in de EPDM.

Ok bedankt voor de info.

Tot gauw.

Als je probleem is opgelost, vergeet dan niet te vermelden met welk antwoord je je probleem hebt kunnen oplossen en zo je onderwerp hebt kunnen sluiten.

Bedankt voor het opgeloste probleem.

Philippe