Tegen de tijd dat je de weergave sleepte, was de schets waarschijnlijk verborgen in de montage. Ga op zoek naar de schets in de boom, klik links en rechts klik en laat zien.
Voor mij was je schets verborgen in je AS toen je je MEP maakte, als je schets duidelijk is in je AS en in je MEP zijn de schetsen duidelijk, dan zijn de schetsen duidelijk wanneer je je weergave sleept. Aan de andere kant, als het niet het geval was op de 1e weergave, zelfs als je de weergave in de As of de MEP verandert, is het te laat en blijft SW de schetsen verbergen. Het bijgevoegde bewijs: Om mijn mening te controleren, doet een nieuwe Europarlementariër de schetsen in display. Sleep een weergave van een AS met een duidelijke schets.
Dank je wel @sbadenis Ik heb getest met een ander type tekening en ik heb het probleem eigenlijk niet. De schetsen blijven zichtbaar. Wat betekent dat er een checkbox optie moet zijn in de instellingen van mijn andere documentsjabloon. Heb je enig idee wat het kan zijn?
Zoals gezegd, als je begint met het slepen van de weergave met zichtbare schets, geen zorgen aan de andere kant, als je begint met een schets die niet zichtbaar is in het display en dan verander je SW, behoudt het gedrag van het verbergen ervan (bug?). Dus als je eenmaal je MEp hebt gemaakt, is de enige oplossing om een MEp opnieuw te doen en de schetsen te laten zien voordat je gaat slepen.
Geweldig, het werkt goed. Heel erg bedankt @sbadenis & @Cyril_f Ik denk dat het probleem voortkomt uit het feit dat dit oude tekeningen zijn en dat de assemblages destijds (2003...) de schetsen nog niet moeten hebben gehad. Voor de nieuwe tekeningen geen zorgen. Voor de Ouden moeten de zichtbare schetsen terug in de boom worden gelegd.