Hallo
Solidwork toont geen onderdelen en/of samenstellingen meer als ik in de gearceerde afbeelding sta?
Hallo
Solidwork toont geen onderdelen en/of samenstellingen meer als ik in de gearceerde afbeelding sta?
Alleen op één bestand of op allemaal?
Als het op allemaal staat, zoals uw vraag suggereert, zou het eruit zien als een Windows-profielprobleem. Het zou interessant zijn om eerst te testen of onder een andere Windows-sessie het probleem hetzelfde is.
Hallo
- Heb je de software opnieuw opgestart?
- En uw machine?
- wat is de RAM-capaciteit van je grafische kaart?
Als uw onderdeel groeit (KB) terwijl u ontwerpt, is uw grafische kaart mogelijk verzadigd...
Hetzelfde probleem met een beheerderssessie.
De software is sinds 2011 op het werkstation geïnstalleerd en werkt perfect tot een herinstallatie vorige week, het is sindsdien dat het bugs... Zeker ergens een configuratie, maar waar?
Probeer SolidWorks te starten met niets erin, je gaat naar Tools, Option, Performance en vinkt het vakje "Open GL-functies emuleren" aan en je opent een bestand opnieuw. Vind je een normaal beeldscherm?
De optie is standaard aangevinkt...
Als de optie standaard is aangevinkt (als er niets open is in Solidworks, sta ik erop), betekent dit dat de grafische kaart een probleem heeft of niet geschikt is voor Solidworks. Wat heb je als grafische kaart op je station?
Hallo
Kunt u ons de configuratie van uw station, STP, vertellen? (Vooral de grafische kaart)
Op welk systeem draait uw machine? Win 7?
Zo ja, heb je de 'Aero'-modus uitgeschakeld?
Er is een probleem opgelost met het bijwerken van de grph-kaartstuurprogramma's !!
Bedankt
ok dus dat is wat ik dacht, grafisch probleem direct gerelateerd aan de driver van de kaart.
Ter info: u kunt de stuurprogramma's vinden die door solidworks worden aanbevolen op: http://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html